خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کیش به ایلنا خبر داد:

توسعه کیش با اجرای 50 فرصت سرمایه‌گذاری

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۲۵۶

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، از رونمایی کتاب فرصت‌های سرمایه گذاری کیش در نمایشگاه اینوکس خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های هدفمند سازمان منطقه آزاد کیش معرفی 50 فرصت سرمایه گذاری جدید است که روز اول نمایشگاه اینوکس توسط دبیر عالی شورای منطقه آزاد و مدیرعامل منطقه آزاد کیش رونمایی شد.

سید رضا سراج،‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: کارشناسان حوزه اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش با پایش 360 فرصت سرمایه گذاری بر اساس امکان سنجی، مطالعات علمی، تجزیه تحلیل آماری، دوره بازگشت سرمایه، حاشیه سود و... ۵۰ فرصت را به عنوان بهترین زمینه‌های سرمایه گذاری و فعالیت در جزیره کیش در قالب کتاب استخراج کردند.

وی افزود: فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف زیرساختی و مراکز اقامتی، پذیرایی، حوزه گردشگری به خصوص گردشگری سلامت، ‌ورزشی و... است.

سراج، مجموع ارزش این بسته سرمایه گذاری را 167 میلیون یورو عنوان کرد و افزود: این کتاب در نمایشگاه‌های آتی فراخور هر موضوع تکمیل‌تر و به زبان‌های مختلف ترجمه و عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، وظیفه و هدف اصلی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش را  برنامه ریزی بر مبنا معرفی این فرصت ها و جذب سرمایه گذار است.

پرپایی نمایشگاه باعث رونق جزیره کیش می‌شود

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، حضور در نمایشگاه‌ها را یکی از عناصر اصلی بازاریابی نوین عنوان کرد و گفت: بزرگترین کشورهای صنعتی مانند آلمان، ایتالیا،‌ آمریکا بالاترین میزان برگزاری نمایشگاه در بهترین سطح کمی و کیفی را دارند . در واقع حضور در نمایشگاه‌ها باعث معرفی کالا و خدمات با کمترین هزینه می‌شود.

سراج، از برگزاری 180 همایش و 16 نمایشگاه سالانه در جزیره کیش خبر داد و افزود: کیش با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالا در زمنیه تسهیلات به بازرگانان، عدم نیاز روادید و معافیت مالیاتی، می‌تواند شانس بیشتری برای مشارکت با سرمایه گذاران داخلی و خارجی داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس ۲۰۱۸ اظهار کرد: ۳۶۰ شرکت کننده در رویداد بزرگ اقتصادی کیش حضور داشتند. همچنین برگزاری ۲۸ نشست تخصصی و همایش بین المللی با حضور بیش از ۱۰۰ سخنران برجسته داخلی و ۲۵ سخنران بلند پایه بین المللی از نقاط عطف کیش اینوکس ۲۰۱۸ بود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، با ابراز خوشحالی از ارتقاع سطح کیفی این نمایشگاه‌ها گفت: در کنار حضور سخنرانان و استقبال خوب شرکت‌های بزرگ خارجی و داخلی، حضور تعدادی از دیپلمات‌های کشورهای مختلف دنیا بیانگر اهمیت این رویداد بزرگ اقتصادی در عرصه ملی و بین المللی است.

سراج، از امضای تفاهنامه مهم در این نمایشگاه فی مابین سازمان منطقه آزاد کیش و با شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) خبر داد و گفت: قراردادی نیز در جهت ارتقای خدمات تلفن همراه کیش بسته شده است فیمابین بخش خصوصی و شرکت توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کیش منعقد شد.

وی با بیان اینکه 14 نمایشگاه برای نیمه دوم سال برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در نیمه دوم سال نمایشگاهی همچون چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کیش، چهارمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر کیش، نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران، مسابقات بین المللی ربوکاپ و هوش مصنوعی ایران، نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران، نهمین نمایشگاه و همایش تخصصی ماشین آلات و تجهیزات وابسته ، خدمات شهری و فضای سبز (شهر ایده ال )، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش، اولین نمایشگاه بین المللی بسته بندی دارویی خاورمیانه، سومین نمایشگاه فولاد و متالوژی ایران (سمپوزیوم فولاد )، نمایشگاه ورزش ، سلامت و صنایع وابسته کیش برگزار خواهد شد.

سراج، با اشاره به نمایشگاه تخصصی فرش دستباف که از 89 متوقف شده است، بیان کرد: طی جلساتی که با مرکز ملی فرش برگزار شد، تفاهمنامه‌ای منعقد شد که به موجب آن از 13 تا 17 اسفند نمایشگاه فرش دستباف برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، از حضور سالانه یک میلیون 800 هزار گردشگر در جزیره کیش خبر داد و گفت:  سالانه 90 هزار نفر بخاطر نمایشگاه و همایش‌ها به جزیره کیش سفر می‌کنند.

سراج، برگزاری نمایشگاه‌ها را عامل رونق منطقه دانست و افزود: برگزاری نمایشگاه باعث رونق گردشگری، ایجاد اشتغال فصلی،‌ ارتقا سطح عمومی، پویای و نشاط منطقه و... می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط منطقه‌ای جزیره کیش باعث درخواست بالا برای برگزاری نمایشگاه‌ها شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه برپایی هر نمایگشاه 10 تا 12 روز به طول می‌انجامد و کیش زیرساخت‌ها و امکانات سخت افزاری کاملی در این حوره ندارد، نمی‌توان به طور موازی نمایشگاه‌های متعددی برگزار کرد.

سراج، با اشاره به قطعه زمین 27 هکتاری کنار فرودگاه کیش به عنوان یک فرصت سزمایه گذاری گفت: با آماده سازی زیرساخت‌ها و سرمایه گذاری می‌توان جزیره کیش را به هاب منطقه در برگزاری رویدادهای مختلف معرفی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز