خبرگزاری کار ایران

مونسان مدیر خوش‌ نامی است

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۳۵۱

رئیس کانون جواهرات و سنگ‌ های قیمتی ایران با اشاره به سوابق مدیریتی علی‌ اصغر مونسان معاون رئیس‌ جمهوری و رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری گفت: «آقای مونسان جزو مدیران خوش‌ نام و با سابقه است.

محمد‌ جواد پیش‌بین رئیس کانون جواهرات و سنگ‌ های قیمتی ایران امروز سه‌ شنبه 24 مرداد 96 با بیان این مطلب افزود: در بررسی سوابق مدیریتی آقای مونسان نکته منفی مشاهده نمی‌شود و او یکی از مدیران خوش‌ نام است و امیدواریم حضور این فرد با تجربه مدیریتی در مراکزی مثل منطقه آزاد کیش بتواند در حوزه صنایع‌ دستی نیز مثمر‌ ثمر باشد.

او افزود: انتظار و توقعی که از رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری وجود دارد این است که به هر سه حوزه نگاه برابر وجود داشته باشد.

پیش‌ بین افزود: هر حوزه سازمان دارای ظرفیت‌ های بی‌ نظیری است که نیازمند توجه است. به‌ عنوان مثال در حوزه صنایع‌ دستی گوهر‌ سنگ‌ ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و توصیه می‌شود گوهر‌ سنگ‌ ها به‌ طور ویژه مورد توجه رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی قرار گیرد.

رئیس کانون جواهرات و سنگ‌ های قیمتی ایران ادامه داد: «صنایع‌ دستی در اشتغال‌ زایی و ایجاد در آمد نقش مهمی دارد و در این میان گوهر سنگ‌ ها یک ظرفیت بی‌ نظیر است که توجه به این حوزه می‌تواند نقش مهمی در تولید و ارز آوری داشته باشد.

او خاطر نشان کرد: آماده همکاری کامل با رئیس جدید سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز