خبرگزاری کار ایران

خروش مرگ بر صهیونیست جزیره نشینان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۲۸۳

ساحل نشینان جزیره کیش در روز قدس هم صدا با دیگر مسلمانان جهان فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ساکنان و گردشگران جزیره کیش با شرکت در راهپیمایی این روز، ضمن تجدید بیعت با آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، خشم و انزجار خود را از خوی تجاوزگری رژیم صهیونیستی  در حمایت از مردم مظلوم و بی‌ دفاع فلسطین اعلام کردند.

مردم ولایتمدار جزیره کیش با وجود گرما و رطوبت زیاد هوا باز هم با حضور پر شور خود جلوه ای دیگر از شکوه اتحاد و همدلی مسلمانان را به جهانیان نشان دادند.

شرکت‌ کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس با در دست داشتن پلاکاردها و سر دادن شعارهایی همچون، "روز قدس است که اسلام را زنده نگه داشته است"، "مرگ بر آمریکا"،" مرگ بر انگلیس" و "مرگ بر اسراییل" خواستار آزادی قبله اول مسلمین شدند و همدردی و همدلی خود را با مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

گفتنی است در مراسم با شکوه راهپیمایی روز قدس که از رویروی دانشگاه تهران واقع در منطقه میر مهنا آغاز شد و تا مصلای بزرگ کیش ادامه داشت، با حضور مدیرعامل، معاونان و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی امام جمعه کیش، امام جمعه اهل سنت، جمعی از مسئولان محلی، نیروهای نظامی و انتظامی، نمایندگان صنوف و گروه های مختلف مردم حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز