خبرگزاری کار ایران

مشارکت حداکثری ساحل نشینان جزیره کیش دشمنان انقلاب را در حماسه هفتم اسفند مات کرد

حضور پرشور شهروندان وگردشگران کیش درحماسه هفتم اسفند برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات جزیره کیش رقم زد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مردم مسئول و متعهد جزیره کیش در کنار گردشگرانی که از شهرهای دور و نزدیک میهمان این جزیره زیبای مرجانی بودند از نخستین دقایق شروع انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند تا با آگاهی و بصیرت و با بهترین انتخاب خود آینده ای روشن تر را برای ایران اسلامی رقم زنند. در برخی شعب نیز مردم  پیش از شروع انتخابات و پشت درهای بسته انتظار می کشیدند تا در شمار نخستین افرادی باشند که  برای فردایی بهتر و اقتدار جهانی ایران اسلامی رای خود را به صندوق اندازند.

هفتم اسفند جزیره کیش پر از شور و سر زندگی بود، 15 شعبه ثابت در بخش های مختلف مناطق مسکونی، تجاری و صنعتی پذیرای رای دهندگانی بودند که مشتاقانه پای صندوق های اخذ رای حاضر شدند.

گروه های سنی مختلف، زن و مرد و پیر و جوان همه آماده بودند تا ندای رهبر خود را لبیک گفته و به دشمنان نظام و انقلاب نشان دهند که هرگز از حمایت جمهوری اسلامی دست برنمی دارند.

مادران جوان در حالیکه نوزادان خود را در آغوش داشتند و پدران دست در دست فرزندان خردسال خود در صحنه عزم و اقتدار ملی حضوری تحسین برانگیز داشتند و رای خود را با دستان کودکانشان این  آینده سازان ایران اسلامی به صندوق ها می انداختند.

رای اولی ها نیز با شور و شوق در شعب حاضر شده و با دقت به توضیحات مسئولان و مجریان برگزاری انتخابات در خصوص صندوق های جداگانه خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گوش می دادند و رای خود را با خوشحالی به صندوق ها می انداختند.

تعداد زیادی از شرکت کنندگان معتقد بودند که با توجه به تلاش گسترده دشمنان نظام برای ایجاد تفرقه و اختلاف در میان ملت ایران، مشارکت فعال مردم در صحنه انتخابات معادله های خیالی دشمنان را برهم زده و وحدت و همدلی مردم و مسئولان را به جهانیان ثابت خواهد کرد.

یک خانواده مسافر که از آذربایجان غربی میهمان جزیره کیش بودند حضور گسترده در انتخابات را یک وظیفه ملی دانسته و اعتقاد داشتند در این مقطع حساس این بزرگترین ضربه ای است که به همت مردم بر پیکر دشمنان ایران اسلامی وارد می شود.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره  مجلس خبرگان رهبری پس از یک تمدید 4 ساعته  تا ساعت 22 ادامه داشت و پس از دومین مرحله تمدید زمان انتخابات همزمان با سراسر کشور ساعت  23 و 45 دقیقه در جزیره کیش نیز به پایان رسید تا در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی ایران برگی زرین دیگری با همت و عزم ملی رقم خورده و در خاطره ها ماندگار شود.

 

کد خبر : ۳۵۰۹۵۰