خبرگزاری کار ایران

آنچه که امروز در نوار غزه شاهدیم تنها بخشی از واقعیت استکبار است

کد خبر : ۱۹۱۱۲۵

امام جمعه کیش با بیان اینکه آنچه امروز در نوارغزه شاهدیم تنها بخشی از واقعیت استکبار جهانی است افزود: کشتار مردم غزه در حالی صورت می گیرد که طرفداران حقوق بشرازخلع سلاح مظلومین عالم دم می زنند و معتقدند باید آنقدر بمب بر سرمردم غزه ریخت تا خلع سلاح شوند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه کیش ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی با اشاره به ۱۱ مرداد ماه سالگرد شهادت شیخ فضل الله نوری و جنبش مشروطیت اظهار داشت: مشروطه خواهان آن روز با دیکتاتوری مبارزه کردند اما به دلیل انحرافات ایجاد شده و وجود اجانبی همچون آمریکا و انگلیس نتیجه حاصل خوب نبود.

وی تصریح کرد آنچه که امروز در نوارغزه شاهدیم، بخشی از واقعیت استکبارجهانی است، قتل عام عمومی و کشتار مردم غزه و بمباران مناطق غیر نظامی به دستور امریکا و رژیم صهیونیستی در حالی صورت می گیرد که طرفداران حقوق بشر حرف ازخلع سلاح مظلومین عالم می زنند و می گویند باید آنقدر بمب بر سرغزه بریزیم تا خلع سلاح شوند.

امام جمعه کیش این سخنان را منطق مدافعان حقوق بشر دانست و گفت: باید از همین جا درس بگیریم، هیات مذاکره کننده ایرانی باید با قدرت هرچه تمام تر از حقوق مردم دفاع کنند، تاریخ ثابت کرده افراد لاابالی و جنایتکار هیچگاه حاضر به مذاکره مساوی نیستند.

وی با بیان اینکه مذاکرات را تا جایی ادامه می دهیم که دنیا متوجه شود آنها اهل منطق نیستند اظهار داشت: دستاوردهای هسته ای حق مسلم مردم ایران است، دولت و تیم مذاکره کننده باید از حقوق مردم به نحو احسن دفاع کنند.

علیدادی قانون اساسی جمهوری اسلامی یکی از مترقی ترین و جامع ترین قوانین موجود دنیا دانست و گفت: در تدوین این قانون هم از تجربه بشر خوب استفاده شده و هم تلاش کسانی نشان می دهد که در چارچوب شرع مقدس اسلام آن را نوشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در بخش دیگری از سخنان خود تقوا را عامل کنترل کننده انسان دانست و گفت: تقوا عامل استواری انسان در مسیر حق و حقیقت است.

وی به تبلیغات دروغین و مسموم دشمنان، شایعه پراکنی ها، بدگویی ها و ترور شخصیت علیه انبیا و رهبران الهی در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: مبلغین راه حق باید در مقابل این افراد با اخلاق و حوصله باشند و از دشمنان فاصله بگیرند، دستور قرآن این است که باید در مقابل ناملایمات شکیبا بود و علاوه بر صبر و حوصله با رعایت اخلاق دینی کارها را پیش برد، در این صورت شاهد قالب شدن جریان اخلاق محور خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز