خبرگزاری کار ایران

روند برگزاری انتخابات کارگروه های صنفی منطقه آزاد قشم بررسی شد/ کسب پروانه فعالیت از منطقه آزاد شرط شرکت در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۳۶۷

دومین جلسه کمیسیون نظارت بر انتخابات اصناف منطقه آزاد قشم با هدف بررسی ساز و کار اجرای انتخابات کارگروه های صنفی با حضور اعضای سازمانی و شهرستانی برگزار شد و در این کمیسیون شرایط تایید صلاحیت نامزدها، ساز و کار برگزاری انتخابات حضوری و الکترونیکی و برنامه ریزی لازم برای برگزاری انتخابات برخی کارگروه ها در دور دوم بررسی شد

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، محمد منصور عظیم زاده اردبیلی، عضو هیئت مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان و دبیر کمیسیون نظارت بر اصناف منطقه آزاد قشم در این جلسه اظهار داشت: فراهم سازی مشارکت حداکثری مردمی و ایجاد مکانیزم خود کنترلی در بازار و صنوف مختلف، از جمله مهمترین اهداف راهبردی ایجاد اتاق های اصناف می باشد.

وی ادامه داد: دور نخست انتخابات کارگروه های صنفی در منطقه آزاد قشم نهم خرداد و دور دوم انتخابات برای کارگروه هایی که تعداد نامزدها به حدنصاب نرسیده یا انتخابات به دور دوم کشیده شود در تاریخ 6 تیر ماه برگزار می شود و پس از آن اتاق اصناف تشکیل خواهد شد.

به گفته عظیم زاده اردبیلی، 29 کارگروه صنفی برای برگزاری انتخابات مرحله اول و دوم در نظر گرفته شده و جهت انتخابات هر کارگروه به حداقل ۵ نامزد تایید صلاحیت شده نیاز می باشد و در غیر این صورت انتخابات در دور بعدی برگزار می گردد.

در ادامه جلسه مسعود مورموگویی مدیر اصناف و بازرگانی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: تمامی نامزدهایی که تقاضای شرکت در انتخابات دارند و از ارائه آخرین مدارک عدم سوء پیشنیه آنها بیش از 6 ماه زمان گذشته است ، تا پایان روز سه شنبه هشتم خرداد ماه فرصت دارند که مدارک خود را تحویل کمیته اجرایی برگزاری انتخابات نمایند.

مورموگویی کسب پروانه فعالیت از منطقه آزاد را علاوه بر شروط بهره مندی از معافیت مالیاتی، شرط شرکت در انتخابات نیز بر شمرد.

وی همچنین از برگزاری انتخابات به صورت حضوری و الکترونیکی خبر داد و افزود: برای رای ریزی حضوری افراد ، می توانند به شعب قشم و درگهان مراجعه نمایند و برای رای ریزی آنلاین باید از طریق لینک سامانه که برای آنها پیامک می شود اقدام کنند.

مدیر اصناف و بازرگانی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: مطابقت کد ملی صاحب مجوز در اصناف سازمان با شماره تلفن همراه ، جزو مهمترین نکات برای احراز هویت و شرکت در انتخابات الکترونیکی می باشد و در صورتی که شماره تماس و کد ملی صاحبان صنوف منطبق نیست باید به مراجعه به مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان اقدام به اصلاح شماره نمایند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز