خبرگزاری کار ایران

تواضع شهید آیت الله رییسی در مقابل مردم باید الگوی مسئولین کشور باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۴۲۶

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی از تواضع دربرابر مردم به عنوان شاخصه رفتاری رییس جمهور شهید کشورمان و به عنوان الگویی برای مسئولین کشور یاد کرد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مصطفی پور محمدی پس از نمازجمعه این هفته جزیره کیش با بیان اینکه تواضع و خاکساری در مقابل مردم و اقتدار در مقابل دشمنان از صفات بارز سیدالشهدای خدمت، آیت الله رئیسی بود افزود: اتحاد وهمدلی زمانی اتفاق می افتد که مسئولین با مردم مهربان و متواضع باشند همانگونه که در مراسمات سوگواری شهادت رییس جمهور و مسئولین کشورمان شاهد بودیم  به واسطه این تواضع رفتاری، مردم کشورمان و حتی دیگر کشورها با اتحاد و همدلی در میدان حضور یافتند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با امواج سهمگینی مواجه است زیرا مقتدرانه درمقابل استکبار ایستاده و هزینه های زیادی برای این اقتدار پرداخت کرده است.وی اظهار داشت: بیش از 2 هزار تحریم تاکنون علیه کشور ما اعمال شده است که با وجود این فشارها می بینیم امروز جمهوری اسلامی ایران در جایگاه ممتاز جهانی ایستاده و قادر است فضای جهانی را عوض کند.

پورمحمدی درپایان خاطرنشان کرد: وظیفه امروز ما به گفته مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مشارکت و حضور پرقدرت درصحنه است و باید همه ما به مسئولیت و رسالت خود عمل کنیم و با اقتدار در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی گام برداریم.

لازم به ذکر است همزمان با سراسر کشور آیین های سوگواری شهدای خدمت با حضور پرشور مردم ولایتمدار، درجزیره کیش برگزار شد.

گفتنی است در حادثه سقوط بالگرد که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ اتفاق افتاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور کشورمان، حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و کادر پرواز به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز