خبرگزاری کار ایران

مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته کار و کارگر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۹۱۰

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته کار کارگر میان پرسنل این نهاد خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «حمید بحرینی» مدیر منابع انسانی این سازمان ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر به قشر کاربردی و راهبردی اقتصاد کشور، بر لزوم ایجاد نشاط در این حوزه تاکید و توسعه ورزش را میان پرسنل یکی از ارکان شادابی در محیط کار قلمداد کرد و گفت: یک دوره رقابت‌های ورزشی در رشته‌های فوتبال دستی، تنیس روی میز و بازی‌های رایانه‌ای در دو بخش آقایان و بانوان میان پرسنل کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.
وی با بیان اینکه این مسابقات طی سه روز به‌طول انجامید، افزود: در رشته تیمی رشته فوتبال دستی بانوان، خانم‌ها الهام بنی‌سعید و رقیه جعفری، ندا عرفاوی صفاری و ایران ناصری مجد، کبری نریمانی و نسرین ذبیحی سامانی به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به‌خود اختصاص دادند. همچنین در بخش آقایان، یاسر بهمنی وخالد اسمی زاده، محمد انصاری و ابراهیم سعیدی، سیدعدنان موسوی نیا و مهدی نظری رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد تصریح کرد: در رشته‌ تنیس روی میز آقایان مجاهد حسن پور، محمد بدری و سعید نظامی مقام اول تا سوم این مسابقات را حائز شدند.
بحرینی یادآور شد: در رشته بازی‌های رایانه‌ای (FIFA) آقایان احمد قاسمی زاده، محمد انصاری، یاسر بهمنی به مقام اول تا سوم دست یافتند و در بازی یارانه‌ای (PS) آقایان ابراهیم غارتی، حسین حاوی و ابراهیم شریفی به ترتیب موفق به اخذ مقام اول تا سوم مسابقات شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز