خبرگزاری کار ایران

همایش گردشگری مقاومت در منطقه آزاد اروند برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۲۶۹

ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت با محوریت استان خوزستان و منطقه آزاد برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «امیر هوشنگ بابامرادی» مدیر توسعه گردشگری این سازمان، بیان کرد: نشست تخصصی گردشگری مقاومت با محوریت استان خوزستان با حضور اعضاء و میهمانان کشوری عضو این کارگروه، طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت‌ماه جاری به میزبانی اهواز و منطقه آزاد اروند برگزار شد.
وی افزود: این همایش در روز دوم به میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند و در دو بخش نشست و بازدید از ظرفیت‌های حوزه گردشگری در شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار و به کار خود پایان داد.
مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه تقش جوامع محلی در گردشگری مقاومت در این همایش بررسی شد، تصریح کرد: صنعت نفت و حفظ هویت فرهنگی، نقش اقوام خوزستان در دفاع ملی و حفاظت از سنت فرهنگ بومی از جمله محورهای این نشست بود.
بابامرادی با اشاره به بررسی نقش شهرداری‌ها در معرفی نمادها در این نشست تخصصی، افزود: شخصیت‌ها و اماکن رویدادهای عرصه مقاومت، همچنین نقش دفاع مقدس و کاروان‌های راهیان نور در توسعه گردشگری مقاومت در راستای حفظ و تقویت هویت فرهنگی-دینی، از دیگر محورهای این همایش بود.
وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس و توسعه گردشگری آبی نیز از دیگر سرفصل‌های این همایش بود که با حضور نمایندگان شهرهای عضو دبیرخانه گردشگری مقاومت برگزار شد.
مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، بیان کرد: در این همایش، متولیان و فعالان عرصه گردشگری از شهرهای قم، مشهد، بوشهر، دشتستان، کرمان، رشت، ارومیه، شاهرود، بندرعباس، تهران، شیراز، قزوین، کرمانشاه، شمیرانات و طالقان حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز