خبرگزاری کار ایران

سرهنگی:

نقش صداوسیما در ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولین، بنیادین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۹۱۸

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دراین دیدار رحیم سرهنگی ضمن تقدیر از تلاشهای یکساله صداوسیمای مرکز کیش گفت: صداوسیما رسانه مرجع و رسمی کشورمان است و نقش زیادی در تبیین موضوعات و برنامه سازی برعهده دارد.
 

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دراین دیدار رحیم سرهنگی ضمن تقدیر از تلاشهای یکساله صداوسیمای مرکز کیش گفت: صداوسیما رسانه مرجع و رسمی کشورمان است و نقش زیادی در تبیین موضوعات و برنامه سازی برعهده دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: صدا وسیما به عنوان رسانه ای که مورد وثوق مردم است همواره جایگاه ویژه ای در آگاهی بخشی وکمک به رفع موضوعات ومشکلات مورد پیگیری شهروندان داشته و با تبیین صحیح و پردازش درست مسائل وموضوعات جامعه نقش موثری در همکاری و یاری مسئولان برای رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم درجهت تحقق اهداف عالیه کشور برعهده دارد.

وی درپایان بر تعامل هرچه بیشتر درجهت ساخت برنامه های گفت وگو محور و حضور مسئولان جزیره کیش دراین برنامه ها با هدف ارائه گزارش فعالیت ها وپاسخگویی به سوالات شهروندان به منظور شفاف سازی امور تاکید کرد.

داود سیروس هم دراین نشست با اشاره به نقش صداوسیمای مرکز کیش در پیگیری مطالبات شهروندان، ساخت برنامه های آموزشی به ویژه درحوزه اجتماعی و شهری و تعامل با مسئولان درجهت شناسایی مشکلات و رفع آنها گفت: همکاری وحضور مستمر مسئولان حوزه های مختلف در برنامه ها، ضمن پاسخگویی پرسش های مردمی و تبیین اقدامات باعث افزایش امید وانگیزه درجامعه می شود.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز کیش افزود: در سال جدید نیز صداوسیمای مرکز کیش همچون گذشته درتلاش است با تعامل هرچه بیشتر علاوه بر پیگیری مطالبات شهروندان، درخصوص انعکاس فعالیت ها به ویژه موضوعاتی که مد نظر شهروندان ومسئولان است نقش تعاملی و ارتباطی خود را به خوبی ایفا کند

  گفتنی است دراین نشست مدیران صداوسیمای مرکز کیش هم درخصوص افزایش همکاری ها وانعکاس عملکرد مسئولان در جهت اطلاع رسانی بیشتر وافزایش نشاط اجتماعی اعلام آمادگی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز