خبرگزاری کار ایران

تحویل سال نوی کیشوندان به یاد شهدای گمنام/ برگزاری آیین تحویل سال نو در اسکله تفریحی کیش و مزار شهدای گمنام

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۲۴۱

مراسم تحویل سال 1403 همزمان در کنار قبورمطهر شهدای گمنام و اسکله تفریحی کیش برگزار می شود.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان در دومین جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی نوروز ۱۴۰۳ که در سالن رازی مرکز همایش های کیش برگزار شد؛ گفت: ستاد نوروزی کیش از فردا پنج شنبه ۲۴ اسفند آماده پذیرش گردشگران نوروزی است.

"فاطمیان پور" با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز تاکید کرد: برنامه های امسال با توجه به همزمانی با عید نوروز با دو رویکرد فرهنگی و گردشگری برگزار می شود تا گردشگران نوروزی ازاین فضای فرهنگی و معنوی بهره ببرند.

وی با بیان این که زمان تحویل سال نو، ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه روز چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ شمسی است؛ افزود: کیشوندان و گردشگران طی مراسمی از ساعاتی قبل از تحویل سال نو، با عطرافشانی و قرائت فاتحه درجوار مرقد مطهر این شهدا، به پیشواز سال نو می روند.

فاطمیان پور ادامه داد : همچنین برنامه استقبال از سال نو با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از ساعاتی قبل از سال تحویل در اسکله تفریحی کیش اجرا می شود.

وی با بیان این که جزیره کیش برای میزبانی هر چه بهتر و شایسته‌تر از مسافران و گردشگران نوروزی از آمادگی کامل برخوردار است؛ افزود: تمام تلاش این کمیته و دیگر کمیته‌های ستاد نوروزی کیش خلق لحظاتی شاد و تجربه‌ای بی‌نظیر برای مردمی است که بهار قران و بهار طبیعت را توامان جشن می گیرند.

گفتنی است در این جلسه نحوه خدمات دهی مناسب به کیشوندان و گردشگران از سوی برخی کمیته های ستاد نوروزی کیش، اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش، بهزیستی، هلال احمر، مرکز بهداشت، پلیس راهور، شرکت پخش فراورده های نفتی و دیگر بخش‌ها در ایام نوروز مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز