خبرگزاری کار ایران

تقدیر دکتر سرهنگی از سه تن از جانبازان 70 درصد دفاع مقدس ساکن جزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۷۸۰

همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز رحیم سرهنگی به همراه برخی از اعضای شورای تامین جزیره کیش با حضور در منازل سه تن از اسطوره های مقاومت و ایثار، مجاهدت های آنان را ستود.

 

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در راستای تجلیل از جانبازان دوران دفاع مقدس و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به مناسبت روز جانباز، رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش و برخی از اعضای شورای تامین این جزیره با حضور در منزل سعید چاووشی، غلامرضا سیری و محمد حیاتی از جانبازان ۷۰درصد دفاع مقدس، از آنان تجلیل کردند.

رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدارها ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز با اشاره به صبر جانبازان در برابر جراحت‌های دوران جنگ تحمیلی، آنان را افتخار ملت ایران عنوان کرد و گفت: حضور در جمع خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان فرصتی مناسب برای تجدید بیعت با آرمان های شهدا و امام شهدا است.

"سرهنگی" در این دیدارها با بیان این که عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است؛ افزود: دیدار با خانواده گرانقدر شهدا، جانبازان و ایثارگران، تجدید روحیه در خدمت به مردم است و امیدواریم توفیق خدمت به خانوادهای شهدا، جانبازان و ایثار گران را  داشته باشیم.

همچنین حجت الاسلام علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش در این دیدارها ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز، از جانبازان به عنوان الگوهای صبر، استقامت و ایثار یاد کرد و گفت: سرافرازی و پیروزی های ملت ایران و نظام اسلامی مدیون ایثارگری ها و از خود گذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان است و خاطرات آنان باید ثبت و به نسل جوان منتقل شود تا همگان بدانند که برای انقلاب اسلامی چه هزینه‌هایی شده است.

در این دیدارها با اهدا لوح سپاس و یک جلد قرآن کریم از جانبازان دوران دفاع مقدس تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز