خبرگزاری کار ایران

قشم مقصدی جذاب برای گردشگران/ ورود نزدیک به 170 هزار گردشگر طی 3 روز به جزیره

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۲۶۷

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: طی روزهای 19 تا 22 بهمن ماه امسال حدود 170 هزار گردشگر به جزیره قشم سفر کردند.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، رستم گورانی با اعلام این خبر بیان داشت: جزیره قشم به نظر برخورداری از جاذبه های طبیعی، تاریخی،تجاری و تفریحی یکی از مقاصد جذاب گردشگری در کشور است و مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد.
وی ادامه داد: از همین روی در تعطیلات بهمن ماه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی بیش ۱۲۴ هزار گردشگر از طریق بنادر لافت و پهل و سفر خودرویی دریایی به جزیره وارد شدند.
به گفته گورانی همچنین بیش از ۳۸ هزار گردشگر نیز از طریق اسکله مسافری شهید ذاکری به قشم سفر کردند و بیش از ۶ هزار گردشگر نیز از طریق فرودگاه به جزیره وارد شدند.
گورانی تصریح کرد: با توجه به آب و هوای مناسب و بهاری جزیره پیش بینی می کنیم موج افزایشی ورود گردشگران به جزیره تا نوروز ادامه داشته باشد.
وی تاکید کرد: در همین راستا ارزیابی مستمر هتل ها، اقامتگاه ها و شایر تاسیسات گردشگری به منظور ارایه خدمات بهتر به گردشگران صورت می پذیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز