خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیته محتوایی کیش اینوکس ۲۰۲۳ :

موسسات مالی کشور می توانند در شرایط دشوار تحریم و رکود، به کسب کار ها کمک کرده و به عنوان شرکای رشد و توسعه خدمت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۶۸۸

دبیر کمیته محتوایی کیش اینوکس ۲۰۲۳ گفت: نقش نهاد های مالی ایران در زمانی که کشور با چالش های اقتصادی و سیاسی قابل توجهی مواجه بوده است باید مورد توجه قرار گیرد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حسین عبده تبریزی در مراسم گشایش نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳ که عصر دوشنبه ۱۵آبان در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد؛بر نقش محوری نهادهای مالی در توسعه کشور و عبور از چالش های کنونی کشور تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد : امسال در نشست های جانبی نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳ مجموعه‌ای از نشست های تخصصی مختلفی با محوریت بنگاه‌ها و موسسات مالی برگزار خواهد شد

وی ادامه داد: در نشست‌های این رویداد موسسات مالی می‌توانند به کسب و کار خود کمک کرده و همچنین به شرکای تجاری خود نیز کمک کنند. هدف اصلی در طول جلسات، روشن کردن نقش موسسات مالی است.

دبیر کمیته محتوایی کیش اینوکس ادامه داد: امسال خود را در موقعیت منحصر به فردی یافتیم و کشور با چالش‌های اقتصادی متفاوتی مواجه بوده است. در این روندها باید خود را با دانش‌ها و مهارت های که این چالش ها را به طور موثری مهار می کنند مجهز و همخوان کنیم.

حسین عبده تبریزی تاکید کرد: نهاد های مالی در تسهیل جریان کار آمد وجوه و منابع، اتصال پس انداز کنندگان با وام گیرندگان و هدایت سرمایه گذاری به سمت فرصت هایی که رشد اقتصادی را به همراه دارد نقش بسزایی دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز