خبرگزاری کار ایران

بین المللی شدن روحیه استکبار ستیزی حاصل تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۹۳۷

امام جمعه کیش: استکبار ستیزی و مقابله با امریکا آموزه قرانی است و با هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری این روحیه استکبار ستیزی جهانی و بین المللی شده است.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش با بیان این که سیزده آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: این روز؛ نماد استکبار ستیزی مردم کشورمان و یاد آور حماسه ها، رشادت ها و فداکاری های دانش آموزانی می باشد که برای عزت، کرامت، استقلال و آزادی کشور جان عزیزشان را فدا کردند.

بی نیاز با تاکید بر این که سیزده آبان به همه عالم ثابت کرده که شکوه، قدرت و اسکتبار جهانی پوشالی است، اظهار داشت: این روز علاوه بر این که سالروز تبعید حضرت امام رضوان الله تعالی الیه به خاطر اعتراض به تصبیت قانون کاپیتولاسیون است درس غیرت، شجاعت، تدیون و بصیرت به دانش آموزان انقلابی آموخت.

وی با اشاره به رهنمودهای امام خمینی (ره)، اظهار داشتند: آن چه که امریکا می خواهد سند بردگی مردم است و ایران را به یک مستعمره برای امریکا تبدیل می کند و ما با آن مخالف هستیم.  

امام جمعه کیش سیزده آبان را روز سرنوشت ساز جنبش دانش آموزی عنوان کرد و بیان داشت: در این روز تعداد زیادی از دانش آموزان کشورمان جان خود را برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران فدا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز، گفت: امروز اعلام می کنیم دانش آموزانی که بر علیه طاغوت ایستادند و اکثر انها امروز هستند و در کنار آنها فرزندان و نوه هایشان در این مدارس حضور دارند و همانند پدر بزرگوارشان برای آزادی و استقلال کشورمان تلاش می کنند.

وی، اظهار داشت: امریکا و اسرائیل و استکبار جهانی منفور ترین کشورها و حکومت ها در جهان هستند و در شهرهای مختلف امریکا و اروپا تظاهرات ده ها هزار نفری و حتی صد ها هزار نفر بر علیه جنایت استکبار جهانی به پا خواستند.

به گفته بی نیاز، اینها نتایج تلاش، شجاعت، ایثار، حماسه و فداکاری شما به ملت عزیز ایران و فرهنگیان بزرگوار و دانش آموزان عزیز می باشد

امام جمعه کیش، تاکید کرد: از قرآن، دین و پیامبر درس گرفته ایم که مقابل ظالم و مستکبر سکوت نکنیم و انقلاب اسلامی ایران باعث می شود که زمینه نابودی مستکبران و ظالمان و طاغوت فراهم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز