خبرگزاری کار ایران

یکصدا از نگین خلیج فارس: مرگ بر اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۳۱۱

مردم و گردشگران کیش در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین با تجمع در مقابل مسجد خاتم الانبیا، انزجار خود را از جنایات رژیم جعلی صهیونیستی اعلام داشتند.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پی جنایات رژیم صهیونیستی ساکنان و گردشگران کیش با تجمع مقابل مسجد خاتم الانبیا و با برافراشتن پرچم فلسطین حمایت خود را از پایداری و مقاومت مردم فلسطین و از جمله ساکنان غزه اعلام داشتند.

حاضران در این تجمع با شعار‌ مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند و پرچم این رژیم جعلی را به آتش کشیدند.

تجمع کنندگان با ابراز انزجار و محکومیت جنایت وحشیانه رژیم غاصب قدس و حمله هولناک به بیمارستان المعمدانی غزه آن را مصداق بارز جنایت جنگی عنوان کردند و خواستار محکومیت آن از سوی مردم آزاده جهان و بررسی این موضوع از طریق مراجع قضایی بین المللی شدند.

در پایان این تجمع که با حضور جت‌الله عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد؛ بواسطه تکریم مقاومت مردم مظلوم فلسطین،به پیشنهادرحیم سرهنگی میدان جنب مسجد خاتم الانبیا به نام فلسطین مزین و نامگذاری و از آن رونمایی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز