خبرگزاری کار ایران

سارقان ارز های دیجیتال 180 میلیاردی در کیش

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۴۹۷

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری سارقان ارز های دیجیتال به ارزش 180 میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ " علی اصغر جمالی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر سرقت از کیف پول دیجیتال بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ جمالی افزود: سارقان با سوء استفاده از رابطه دوستی و دسترسی غیر مجاز به کیف پول الکترونیکی مالباخته  اقدام به کلاهبرداری ارز های دیجیتال به ارزش 180 میلیارد ریال کردند.

وی با اشاره به اینکه سارقان پس از سرقت ارز های دیجتیال آن ها را در کیف پول های مختلف الکترونیکی به صورت متعدد جا به جا کردند تا هیچ ردی از آنان باقی نماند، ادامه داد: با اقدامات پلیسی، کارشناسان پلیس فتا متهم و همدستش را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

جمالی کیش تصریح کرد: ضمن توقیف کیف پول های الکترونیکی و بازگشت وجه به مالباخته، پرونده قضائی تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قضایی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ویزه و پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی http:‎//www.cyberpolice.ir‌ و یا تماس با شماره 096380 مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اطلاع‌ رسانی کنند.

خبرگزاری پلیس کیش در پیام رسان های سروش و ایتا

 @policekish

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز