خبرگزاری کار ایران

اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر در مصلی بزرگ کیش

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۷۸۳

نماز با شکوه عید سعید فطر با حضور خیل عظیم و پرشور نمازگزاران مومن این منطقه در مصلی بزرگ کیش برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز در خطبه های نماز عید فطر که روز شنبه دوم اردیبهشت در مصلی بزرگ کیش برگزار شد، با قدردانی از حضور چشمگیر و باشکوه مردم ولایتمدار و مومن این منطقه در مراسم شب های قدر و راهپیمایی روز قدس گفت: روز عید سعید فطر مومنان پاداش انجام فریضه های دینی خود در ماه مبارک رمضان را از خداوند متعال دریافت می کنند که این نشان دهنده عظمت این روز بزرگ است.

بی نیاز، اظهار داشت: توجه به مناطق آزاد به ویژه جزیره کیش در حوزه های مختلف از جمله بازگشت مشوق‌های مالیاتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این امر مهم باید در دستور کار جدی قرار گیرد.

امام جمعه کیش، از جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگو و ترویج دهنده فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی نام برد و افزود: با توجه به فتنه های دشمنان در جهت تضعیف ارزش های دینی و مذهبی، مردم مومن در سراسر کشور به ویژه جزیره کیش با حضور پرشور خود در مراسم شب های لیالی قدر و راهپیمایی روز قدس شکست توطئه های دشمنان را رقم زدند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز، رژیم صهیونیستی را یکی از مشکلات اصلی و اساسی در جهان عنوان کرد و گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین یکی از مهمترین وظایف کشورهای اسلامی محسوب می شود و امروز شاهد مقاومت این مردم با سنگ و موشک در برابر غاصبان اشغالگر هستیم.

وی در ادامه به روابط خوب منطقه ای کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در پی تنش زدایی، بهبود و توسعه روابط خود با کشور‌های همسایه و منطقه بوده و کشورهایی که درصدد بحران آفرینی در ایران بودند خود با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز