خبرگزاری کار ایران

ارسال ۱۷۳۶ اثر به جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور جام جهانی فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۵۴۴

دبیر جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور جام جهانی فوتبال گفت:۱۷۳۶ اثر از ۷۲ کشور در مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور جام جهانی فوتبال شرکت کرده اند.

به گزارش ایلنا، نشست خبری مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور جام جهانی فوتبال در سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.
شجاعی طباطبایی دبیر جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور جام جهانی فوتبال در نشست خبری این جشنواره در سازمان منطقه آزاد کیش٫ گفت: فراخوان این جشنواره در سایتهای خارجی دنیا و ایران کارتون منتشر و آثار در شهریور ماه سال جاری در سایت ایران کارتون دریافت شد.

وی ادامه داد: به طور کلی کارتون آثاری است که به صورت موضوعی بوده و کاریکاتور به طراحی اغراق امیز از چهره گفته می شود.

دبیر جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور جام جهانی فوتبال با اشاره به دلیل انتخاب موضوع فوتبال گفت: دلیل آن تاکید نقش پررنگ ایران در صلح و دوستی در دنیا است.

طباطبایی ادامه داد: حدود یک هزار ۷۳۶ اثر از ۷۲ کشور در این مسابقه شرکت داده شده اند که بیش ۶۰۰ اثر آن آثار هنرمندان ایرانی است و به ترتیب کشورهای ترکیه، برزیل، چین بیشترین آثار ارسالی به این مسابقات داشته اند و بین آثار ۱۵۰ اثر منتخب شده و جوایز ویژه ای به برندگان تعلق خواهد گرفت.

وی اظها کرد: در نظر داریم که از بین تمامی آثار ارسال شده یک کتاب الکترونیکی تهیه و عرضه کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز