خبرگزاری کار ایران

برقراری پروازهای فوق العاده کیش به شیراز و بالعکس

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۷۵۲

مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش اعلام کرد: پروازهای مسیر شیراز به کیش و بالعکس از دوشنبه 27 تیر راه اندازی می شود.

به گزارش ایلنا؛  عزت اله محمدی مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های جزیره در تشریح این موضوع گفت: پروازهای مسیر کیش به شیراز و بالعکس در اکثر روزها توسط دو شرکت هواپیمایی کیش ایر و آسمان انجام می شد که متاسفانه به دلیل نقص فنی در هواپیماها و انجام روند تعمیرات، به صورت موقت غیر فعال شده و پروازی در این مسیر انجام نمی شود.

وی یکی دیگر از دلایل کاهش پروازها در مسیر شیراز به کیش و بالعکس را وقوع زلزله های اخیر و کاهش تقاضای مسافران و گردشگران جزیره را متاثر از اخبار زلزله اعلام کرد.

محمدی تصریح کرد: در 48 ساعت گذشته با تمام شرکت های هواپیمایی مذاکره کردیم و مقرر شد پروازهای فوق العاده در مسیر کیش به شیراز و بالعکس از روز دوشنبه 27 تیر برقرار شود.

مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش افزود : با توجه به شرایط تحریم در کشورمان، امکان تأمین قطعات یدکی هواپیما، به راحتی میسر نیست و نیاز به زمان طولانی دارد.  

وی با اشاره به محدودیت ناوگان هواپیمایی در کشور و لزوم برنامه ریزی در سایر مسیرهای پروازی اظهار داشت: در صورتی که در یک مسیر پروازی نقص فنی روی دهد، جایگزین کردن پرواز به راحتی امکان پذیر نبوده و با تأخیر پروازی مواجه می شویم.

وی همچنین در خصوص لغو ناگهانی پرواز ها و استرداد هزینه پرداختی به مسافران تشریح کرد: شرکت های هواپیمایی تمام تلاش خود به کار گرفته اند تا از لغو شدن پرواز ها جلوگیری کنند یا در صورت نیاز پرواز جایگزین در نظر بگیرند و چنانچه به هر دلیل پروازها لغو شود، هزینه بلیط به صورت خودکار به حساب مسافران واریز خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز