خبرگزاری کار ایران

رسیدگی حضوری به شکایات مسافران، ساکنان و گردشگران کیش

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۶۷۸

تیم های مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تشدید نظارت بر چگونگی ارائه خدمات در سطح جزیره به صورت حضوری به شکایات گردشگران رسیدگی می کنند.

به گزارش ایلنا: بازرسان مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان، در قالب تیم های نظارتی مشکلات مراکز اقامتی، پذیرایی، کلوپ های دریایی، کشتی های تفریحی، دفاتر خدمات مسافرتی را بررسی می کنند.

همچنین در اماکن گردشگری تک برند از جمله سافاری،پارک دلفین، مجموعه بولینگ به بررسی مستمر ابعاد مختلف ارائه خدمات می پردازند.بر اساس این گزارش یکی از تیم های نظارتی بررسی شکایات را بر عهده دارد و در صحنه حضور یافته و به مشکلات رسیدگی می کند.لازم به ذکر است گردشگران و ساکنان کیش می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل و یا شکایتی با شماره ۱۳۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز