خبرگزاری کار ایران

برگزاری مانور خودرویی به مناسبت روز کیش

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۶۵۳

مدیر بازاریابی و تبلیغات گردشگری منطقه‌ی آزاد کیش از برگزاری مانور خودرویی کیشوندان و گردشگران به مناسب روز کیش خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ مدیر بازاریابی و تبلیغات گردشگری منطقه‌ی آزاد کیش از برگزاری مانور خودرویی کیشوندان و گردشگران به مناسب روز کیش خبر داد.

سعید یکه‌دهقان با اشاره به برنامه‌های روز کیش که طی چند روز توسط نهادهای مختلف برگزار خواهد شد، اظهار داشت: مانور خودرویی شامگاه چهارشنبه نوزدهم آبان‌ماه به مناسبت روز کیش برگزار خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که مانورخودرویی روز کیش برای دومین سال برگزار می‌شود، تشریح کرد: مانور خودرویی کیشوندان و گردشگران علاقه‌مند به شرکت در این کارناوال، ساعت ۱۸ بعد از تجمع در تالار شهر آغاز خواهد شد.

یکه‌دهقان افزود: مانور خودرویی تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت و مراسم "جشن روز کیش" در همین ساعت در تالار شهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال مردم از برنامه‌های اینچنین، گفت: کیشوندان و گردشگران با خودروهای مزین خود به تزئینات پوسترها و پرچم‌های روز کیش که در اختیار آنها قرار خواهد گرفت، در نمایشی عمومی و همگانی، در پاسداشت روز کیش، مشارکت و حضور خواهند داشت.

مدیر بازاریابی و تبلیغات گردشگری منطقه ی آزاد کیش، با اشاره به دو گروه جایزه، خاطرنشان کرد: ۲۰ جایزه پنج میلیون ریالی به ۲۰ خانواده و تعداد زیادی بلیت تفریحات و جاذبه‌های گردشگری در نظر گرفته شده است که بعد از قرعه‌کشی تقدیم منتخبین خواهد شد.

یکه‌دهقان خاطرنشان کرد: با رایزنی با مراکز ارائه‌دهنده‌ی خدمات گردشگری، سعی داریم به اکثریت خانواده‌های مشارکت‌کننده جوایزی اهدا شود.

مانور خودرویی به مناسبت روز کیش، برای دومین سال متوالی، چهارشنبه ۱۹آبان از ساعت ۱۸ و از محل پارکینگ تالار شهر برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز