خبرگزاری کار ایران

نیروهای مسلح وارثان شهدا هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۸۵۷

امام جمعه اهل سنت کیش هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تجدید پیمان با شهدا عنوان کرد.

به گزارش ایلنا؛ شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت جزیره کیش، صبح چهارشنبه 31 شهریور در همایش پاسداشت نیروهای مسلح که با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل، معاونان و برخی از مدیران این سازمان و مسئولان محلی در سالن اجتماعات سپاه کیش برگزار شد؛ جنگ تحمیلی را یادآور مردانگی، رشادت ها و جان فشانی رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: همایش پاسداشت نیروهای مسلح با هدف تجدید میثاق با شهدای گرانقدر برگزار شد و امروز یاد و خاطره همه شهیدان را گرامی می داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در دوران 8 سال دفاع مقدس؛ جنگی ناخواسته و نا برابر بر ما تحمیل شد که شهر های ما را ویران کرد و هموطنان زیادی شهید شدند اما غیور مردان اجازه ندادند ذره ای از این خاک به دست دشمنان بیوفتد.

شیخ یعقوب شمس با اشاره به اینکه آینده ای درخشان در انتظار بسیج و سپاه کیش است بیان داشت: از خداوند متعال مسالت دارم که ما را در پیروی از راه شهدا یاری کند.

گفتنی است در این مراسم از ایثارگران، جانبازان، خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس و سربازان نمونه با اهداء لوح تقدیر قدردانی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز