خبرگزاری کار ایران

طی پیامی؛

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۵۸۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در پیامی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را تبریک گفت و همگان را به حضور در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در پیامی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را تبریک گفت و همگان را به حضور در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن ماه دعوت نمود.

متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان که به دفتر نمایندگی خبرگزاری کارایران(ایلنا) در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل ارسال شده است به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر. ولیال عشر. والشفع والوتر. والیل اذایسر

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مطلع فجر اسلام حقیقی و نقطه عطفی با شکوه، در تاریخ مجاهدت‌های دلیرانه ملت بزرگ ایران علیه ظلم و بی عدالتی طاغوت و طاغوتیان است؛ سرآغاز استقرار انقلابی الهی که با تاُسی از حماسه عظیم حسینی، رهبری امام خمینی(ره) و پشتوانه خون پاک شهدا، سعادت و تکامل فردی و اجتماعی را هدف نهایی خود قرار داده است و علیرغم هجمه های سنگین و مداوم، همچنان عالمانه از میراثگرانقدر خود پاسداری می کند.

اکنون در سی و ششمین سالروز به ثمر نشستن رستاخیزی هستیم که ضمن در هم نوردیدن مرزهای جغرافیایی و علاوه بر رساندن پیام رهایی بخش خود به گوش مظلومان و مستضعفان جهان، به مرکز فرماندهی قلوب میلیون‌ها مسلمانی تبدیل شده است که نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیباترین نشانه از اسلام راستین در فراسوی قرائت‌های غرب گرایانه از یک سو و جریان های تکفیری و سلفی از سوی دیگر قرار داده است و بی شک این مهم، وظیفه ما را به عنوان وارثان این انقلاب شکوهمند بسیار سنگین کرده است.

امید است سایر ملل محروم و در بند نیز بتوانند با الهام گیری از این انقلاب اصیل اسلامی و قوانین حیاتبخش اسلام خود را از سلطه شرق و غرب و مزدورانشان نجات بخشند.

بر همه ماست که قدردان خون شهدا، امام شهدا و راه متعالی شهدای ارجمند انقلاب باشیم و برای بالندگی بیش از پیش ارزش های نظام و انقلاب که اکنون تحت زعامت و رهبری عالمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و اقدامات و تلاش های ارزشمند دولت تدبیر و امید، عرصه های نوینی در جهان اسلام و نظام بین الملل گشوده است، کوشا بوده و تلاش کنیم.

بی تردید جامعه دانشگاهی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان دست در دست مردم مؤمن، انقلابی و ولایتمدار کاشان امسال نیز به مانند سال های گذشته، حضوری پرشور و آگاهانه در برنامه های دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، داشته و ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل، بیعتی مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خواهند داشت.

دکتر محمد حسین اعرابی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز