خبرگزاری کار ایران

سرهنگ مرتضی چغلوند خبر داد:

تشدید اقدامات کنترلی و ترافیکی در مسیر بازگشت زائران اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۱۵۰

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به بازگشت زائران اربعین حسینی از تشدید اقدامات کنترلی در محورهای مواصلاتی، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد_ سرهنگ مرتضی چغلوند در جمع خبرنگاران با اشاره به بازگشت زائران اربعین حسینی از مرزهای مهران، شلمچه و چزابه و اعلام آمادگی صد در صدی پاسگاه های پلیس راه استان،گفت: به دلیل وضعیت نامساعد جوی و بارش برف در گردنه های برف گیر وجاری شدن سیل در محورها،   10 تیم نامحسوس به پاسگاه های پلیس راه لرستان اختصاص داده شده وتدابیر ترافیکیاتخاذ شده است.

مرتضی چغلوند با اشاره به اینکه علیرغم ریزش کوه در بسیاری از نقاط و ریزش برف در مناطق شمالی استان بحمدالله هیچ گونه انسداد محور به وجود نیامده است،افزود: با توجه به ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه "خرم آباد – پل زال" و محور پلدختر کلیه زائران و خودروهای عبوری با سلامت از استان عبور کرده و با حضور کار کنان پلیس راه استان و راهداران در محورها،در پاره ای موارد که ریزش کوه در محور یاد شده وجود داشته نسبت به رفع انسداد محورها اقدام کردند.

رئیس پلیس راه لرستانتصریح کرد:در روز اربعین 80 تیم کنترل محسوس و نامحسوس با توان 260 نفر نسبت به پوشش ترافیکی کل محورهای استان اختصاص داده شده بود.

وی همچنین با توصیه به رانندگان وسایل نقلیه به منظور تسهیل در رفت و آمد و جلوگیری از هر گونه حوادث ترافیکی، اظهار داشت: به رانندگان و زائران توصیه می شود با توجه به لغزنده بودن سطح جاده های استان بر اثر بارندگی و برف در نقاط کوهستانی با رعایت سرعت مطمئنه و با فاصله طولی مناسب حرکت و وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده تا در صورت لزوم استفاده نمایند.

رئیس پلیس راه لرستان گفت: در حال حاضر کلیه راه های استان باز و رفت و آمد دراین محورها انجام می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز