خبرگزاری کار ایران

عرضه دام زنده بهداشتی در تاسوعا و عاشورای حسینی

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۵۶۰

مطابق سال‌های گذشته طرح عرضه بهداشتی دام زنده با قوت بیشتر در این مراکز به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهردای تهران از فعالیت مراکز عرضه بهداشتی دام زنده در عاشورا و تاسوعای حسینی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان میادین؛ سید احمد صفوی در خصوص فرا رسیدن ایام محرم الحرام و افزایش تقاضای شهروندان تهرانی به منظور تهیه دام جهت ادای نذورات گفت: همه ساله طرح عرضه بهداشتی دام زنده صرفا از طریق مراکز ثابت ۳ گانه سازمان به اجرا گذاشته می شود و بنابر آمار سال های گذشته تعداد دام ذبح شده در این ایام بیش از تعداد دام عرضه شده در روز عرفه و عید سعید قربان است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهردای تهران با توجه به استقبال بسیار زیاد هیئت های عزاداری و شهروندان تهرانی در این ایام خاطر نشان کرد: مطابق سال های گذشته طرح عرضه بهداشتی دام زنده با قوت بیشتر در این مراکز به مرحله اجرا گذاشته می شود.

وی درباره افزایش ساعات کار مراکز ثابت سازمان میادین در این ایام گفت: با توجه به پیش بینی و تمهیدات لازم در خصوص عرضه دام در روزهای عاشورا و تاسوعا مراکز عرضه دام ثابت از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ بعد از ظهر آماده خدمات رسانی به شهروندان خواهند بود.

صفوی در خصوص بکارگیری دکتر دامپزشک جهت معاینه دام اظهار کرد: هر یک از مراکز از ۴ لغایت ۱۲ آبان با حضور یک دکتر دامپزشک و در روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان ماه که مصادف با هشتم و نهم ماه محرم است، ۵ نفر دامپزشک به تفکیک هر مرکز با هماهنگی شبکه دامپزشکی شهر تهران در مراکز حضور خواهند داشت.

وی در خصوص تهیه و دپوی دام موردنیاز در مراکز عرضه دام افزود: ایجاد فضای مناسب جهت نگهداری دام و همچنین ایجاد فضای مناسب جهت عرضه بهداشتی دام بصورت زنده در هر مرکز تعبیه شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه‌ و تره بار شهردای تهران با تاکید بر اینکه تقویت سیستم صندوق فروش جهت تسریع در امر صدور فاکتور از موضوعاتی است که در این ایام مد نظر قرار گرفته است، گفت: بکارگیری ذابحین واجد شرایط جهت فعالیت در قربانگاه‌های مراکز در روزهای هشتم و نهم محرم در دستور کار قرار دارد.

وی درباره هماهنگی با شهرداری های مناطق جهت ارائه خدمات از جمله استقرار مخازن حمل محتویات شکمبه حاصل از ذبح دام در قربانگاه مراکز و امور فرهنگی اظهار کرد: بکارگیری سه نفر از کارشناسان مدیریت کنترل کیفیت این معاونت و نیز تشکیل اکیپ نظارتی بصورت ویژه جهت مدیریت و نظارت بر فعالیت مراکز عرضه بهداشتی دام نیز در این ایام انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز