خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های بزرگداشت قیام عاشورا

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۸۰۶

جزییات مجالس سخنرانی آیت‌الله امجد، مراسم دبستان نوید صالحان، برنامه مجتمع روشنگر و مراسم دبیرستان الهی تهران بمناسبت بزرگداشت قیام عاشورا اعلام شد.

جزییات مجالس سخنرانی آیت‌الله امجد، مراسم دبستان نوید صالحان، برنامه مجتمع روشنگر و مراسم دبیرستان الهی تهران به مناسبت بزرگداشت قیام عاشورا اعلام شد.

به گزارش ایلنا، مجالس سخنرانی آیت‌الله امجد در شب‌های دوم تا هشتم محرم در دبستان نوید صالحان، در شب‌های نهم تا یازدهم محرم در مجتمع آموزشی روشنگر و در ظهر روزهای تاسوعا و عاشورا نیز در دبیرستان الهی برگزار خواهد شد.

مجالس سخنرانی آیت‌الله امجد در شب‌های دوم تا هشتم محرم در دبستان نوید صالحان، در شب‌های نهم تا یازدهم محرم در مجتمع آموزشی روشنگر و در ظهر روزهای تاسوعا و عاشورا نیز در دبیرستان الهی برگزار خواهد شد.

مراسم دبستان نوید صالحان از ساعت ۲۱ در نشانی انتهای کارگر شمالی، بالاتر از سازمان انرژی اتمی و اتوبان شهید حکیم، شهرک والفجر، خیابان یازدهم(دسترسی دیگر از شیخ بهایی جنوبی، پایین‌تر از بزرگراه شهید همت) برگزار خواهد شد.

برنامه مجتمع روشنگر نیز از ساعت ۲۰ در نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب، بلوار ایوانک غربی، نبش خیابان گل افشان برقرار است.

همچنین، مراسم دبیرستان الهی نیز از ساعت ۱۱ ظهر روزهای تاسوعا و عاشورا در نشانی نازی آباد، خیابان شهید رجایی، خیابان شهید عراقی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز