خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه مبارک فجر؛

از سامانه جدید پرداخت قبوض برق در استان مرکزی رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۸۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از راه اندازی سامانه هوشمند و جامع پرداخت الکترونیکی قبوض برق با شماره تلفن ۱۵۲۱ در این استان خبرداد.

اراک - ایلنا: از سامانه جدید پرداخت قبوض برق با شماره تلفن ۱۵۲۱ در استان مرکزی رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از راه اندازی سامانه هوشمند و جامع پرداخت الکترونیکی قبوض برق با شماره تلفن ۱۵۲۱ در این استان خبرداد.

مهندس فرهاد شبیهی هدف از راه اندازی این سامانه را ایجاد تسهیلات بیشتر، تسریع و توسعه در خدمات الکترونیکی به مشترکان و گامی در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

وی پرداخت قبض برق از طریق تلفن ثابت و یا تلفن همراه باشماره گیری ۱۵۲۱، عدم مراجعه حضوری به پایانه‌های خود‌پرداز الکترونیکی، بانک‌ها ودفا‌تر پیشخوان در سطح شهر، کاهش تردد درون شهری، کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی و آماده بودن سیستم به صورت مستمر در تمام ساعت‌های شبانه‌روز را ازجمله مزایای پرداخت قبوض برق به صورت غیرحضوری از طریق این سامانه دانست.
مدیرعامل ‌شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: این سامانه قابلیت گزارش دقیق از وضعیت پرداخت‌ها و وصول هزینه‌های برق مصرفی را نیز داراست.

وی با بیان اینکه در این سامانه مشترکین طی تماس با شماره ۱۵۲۱ توسط تلفن ثابت شهری و یا تلفن همراه باداشتن کلیه کارت‌های بانکی عضو شتاب با وارد کردن شناسه قبض خود می‌توانند از آخرین بدهی بهای برق خود اطلاع یابند افزود: سپس با وارد کردن شماره کارت بانکی و رمز دوم کارت خود می‌توانند نسبت به پرداخت مطمئن مبلغ قبض خود اقدام کنند.

شبیهی گفت: از قابلیت‌های مهم این سامانه آن است که با اولین تماس از طریق تلفن منزل یا محل کار شماره تماس مشترک ذخیره شده وبا وارد کردن شناسه قبض و شماره کارت اعتباری، امکان پرداخت تلفنی برای مشترک امکان‌پذیر شده و درصورت پرداخت قبض، در تماس‌های بعدی از‌‌ همان شماره تلفن نیازی به وارد کردن شناسه قبض نخواهد بود.
وی تسریع دروصول اطلاعات قبوض پرداخت شده به شرکت را از دیگر مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: در صورت پرداخت قبوض از طریق سامانه الکترونیکی اطلاعات در‌‌ همان لحظه اول ثبت وبعد از ۲۴ ساعت به این شرکت ارسال می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در پایان گفت: هم اکنون بسترهای لازم در راستای پرداخت غیرحضوری قبوض برق از طریق دستگاه‌های خود‌پرداز و وب سایت این شرکت(WWW. mpedc. ir) و همچنین سامانه جدید پرداخت الکترونیکی قبوض برق با شماره تلفن ۱۵۲۱ در استان در راستای افزایش رضایتمندی مشترکان فراهم است و از مشترکان عزیز درخواست می‌شود نسبت به پرداخت به موقع و غیرحضوری قبوض برق خود اقدام نموده و این شرکت را در راستای ارتقای خدمات و تامین برق پایدار و مطمئن به ذینفعان یاری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز