خبرگزاری کار ایران

محمد حسین مقیمی استاندار مرکزی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۴۵

بنابر پیشنهاد وزیر کشور و تأیید هیئت دولت مهندس محمدحسین مقیمی به عنوان استاندار دولت تدبیر و امید در استان مرکزی منصوب شد.

ایلنا: بنابر پیشنهاد وزیر کشور و تأیید هیئت دولت محمدحسین مقیمی به عنوان استاندار دولت تدبیر و امید در استان مرکزی منصوب شد.
مقیمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: از همه اقشار جامعه به ویژه امامان جمعه، روحانیون، نمایندگان مجلس، شوراهای اسلامی شهر و روستا و جوانان، زنان، فعالان سیاسی و اجتماعی که در شکل‌گیری دولت تدبیر و امید و همچنین انتصاب استانداران تلاش و کوشش به خرج دادند، سپاس خود را اعلام می‌دارم.
وی گفت: امید آن را دارم همه آحاد استان دست در دست هم دولت را برای توسعه و پیشرفت استان مورد حمایت قرار دهند.
شایان ذکر است مهندس مقیمی متولد ۱۳۲۹ شهرستان خمین بوده و دارای مدرک فوق‌لیسانس مکانیک از دانشگاه شیراز و فوق‌لیسانس مدیریت سیستم و بهره‌وری است. مقیمی دارای سوابقی چون شهرداری خمین، سرپرستی شهرداری تهران، معاون وزیر کشور، قائم مقام معاون اجرایی رئیس جمهوردر دولت هاشمی رفسنجانی، نماینده مردم خمین در مجلس هشتم، استاندار خوزستان و کرمانشاه، مدیرعامل و رئیس هیت مدیره شرکتهای فولاد و ذوب آهن خوزستان، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز