خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی آب‌وهوا در سه روز آینده؛

بارش‌ها از روز دوشنبه در کشور آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۴۹۱

در روزهای شنبه و یکشنبه بارش‌های ضعیف و پراکنده اما در روز دوشنبه بارش‌های خوبی را در تهران شاهد خواهیم بود.

کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی از احتمال ورود سامانه بارشی فعال در روز دوشنبه به کشور خبر داد و گفت: این سامانه سبب بارش در اکثر نقاط کشور می‌شود.

فرشته گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز در برخی نقاط جنوب شرق مانند هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد و در برخی ساعات رگبار و رعد و برق را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در سایر نقاط طی دو روز آینده جو آرامی حاکم خواهد بود، افزود: یکشنبه بر‌ای سواحل دریای خزر افزایش دما و در استان‌های غربی این دریا یعنی اردبیل، گیلان و غرب مازندران وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

این کار‌شناس هوا‌شناسی گفت: در روز یکشنبه دامنه‌های مرکزی زاگرس و همچنین البرز مرکزی بارش پراکنده خواهیم داشت و در روز دوشنبه سامانه بارشی فعالی وارد کشور شده و موجب بارش در اکثر نقاط کشور به ویژه مرکز و شرق خواهد شد.

گودرزی اظهار کرد: امروز هوای تهران کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و فردا صبح هم تهران و برخی شهر‌ها غبار صبحگاهی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بیشینه دمای هوای تهران امروز ۱۲ درجه و فردا کمینه هوای تهران ۳ درجه خواهد بود، افزود: در روزهای شنبه و یکشنبه بارش‌های ضعیف و پراکنده اما در روز دوشنبه بارش‌های خوبی را در تهران شاهد خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز