خبرگزاری کار ایران

برگزاری کنفرانس ملی محیط زیست همزمان با نمایشگاه محیط زیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۵۷۹

نشست شورای سیاستگذاری کنفرانس ملی محیط زیست با حضور معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست، استاندار کرمانشاه، مدیران کل معاونت محیط زیست انسانی سازمان و سایراعضای شورای سیاستگذاری برگزار شد.

همزمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، چهارمین کنفرانس ملی محیط زیست در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نشست شورای سیاستگذاری کنفرانس ملی محیط زیست با حضور معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست، استاندار کرمانشاه، مدیران کل معاونت محیط زیست انسانی سازمان و سایراعضای شورای سیاستگذاری برگزار شد.

در این نشست، مقررشد در این کنفرانس به فضای نقد و بررسی کارشناسی در محور های آب، خاک، هوا و مدیریت اجرایی پسماند کشور فراهم و پس از تحلیل آسیب ها و نقاط ضعف موجود، تدوین یک برنامه ملی و سند اجرایی به ویژه در تدوین برنامه ششم توسعه در ارتقا سطح مدیریت محیط زیست کشور به عنوان هدف اصلی برگزاری کنفرانس مدنظر قرار گیرد.

علاوه بر آن، اعضای شورای سیاستگذاری بر بررسی چگونگی افزایش هم‌افزایی کلیه ذیربطان و ذینفعان محیط زیست کشور به عنوان یک برنامه ملی تاکیدکردند.

اقتصاد مقاومتی، لزوم افزایش نقش بخش خصوصی در حوزه محیط زیست از مباحثی است که در جلسه مذکور از طریق اعضا مطرح شد.

هم‌اکنون چالش های متعددی در حوزه مدیریت آب، خاک، هوا و پسماند وجود دارد و برگزاری کنفرانس ملی محیط زیست فضای لازم را جهت پرداختن به مباحثتخصصی محیط زیست انسانی از ابعاد کارشناسی فراهم می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز