خبرگزاری کار ایران

مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب‌های ایران خبر داد:

برگزاری جشنواره عکس، نقاشی، خاطره و شعر دریاچه ارومیه

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۹۶۴

برنامه‌های دیگری نظیر آموزش دانش آموزان، معلمان و زنان جوامع محلی حاشیه دریاچه ارومیه، مشارکت روحانیون در اطلاع‌رسانی گسترده به مردم و برگزاری بازدیدهای میدانی برای کشاورزان محلی با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد حوضه آبریز دریاچه ارومیه در دست اجرا است.

مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب‌های ایران از برگزاری جشنواره عکس، نقاشی، خاطره و شعر با موضوع نقش مردم در حفاظت و احیا دریاچه ارومیه با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و همکاری ستاد احیا دریاچه ارومیه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست، محسن سلیمانی ضمن تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی مناسب و تقویت هر چه بیشتر نقش مردم در فرایند احیا دریاچه ارومیه برگزاری این جشنواره را گام مهمی در این مسیر ارزیابی کرد و بر استفاده از آثار برگزیده این جشنواره در فعالیت‌های آتی اطلاع‌رسانی و آگاهسازی عمومی تاکید کرد.

وی افزود: برنامه‌های دیگری نظیر آموزش دانش آموزان، معلمان و زنان جوامع محلی حاشیه دریاچه ارومیه، مشارکت روحانیون در اطلاع‌رسانی گسترده به مردم و برگزاری بازدیدهای می‌دانی برای کشاورزان محلی با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد حوضه آبریز دریاچه ارومیه در دست اجرا است.

محسن سلیمانی گفت: این جشنواره بر اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی به عمل آمده توسط تشکل همیاران زیست‌سبز تبریز، کانون سبز گردشگری کانی‌برازان انجمن کاوشگران جوان زمین ارومیه و ادارات کل حفاظت محیط‌زیست آذربایجان شرقی و غربی، در راستای تحقق خروجی دوم پروژه «همکاری در احیاء دریاچه ارومیه از طریق مشارکت جوامع محلی در استقرار کشاورزی پایدار و حفاظت از تنوع زیستی در معرض خطر» در سطح حوضه آبریز دریاچه ارومیه و با توجه ویژه به ۴۱ روستای پایلوت این پروژه در آذربایجان شرقی و غربی برگزار می‌شود.

مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب‌های ایران تصریح کرد؛ علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در چهار زمینه عکس، نقاشی، خاطره و شعر در خصوص دریاچه ارومیه تا پایان آذرماه به یکی از دبیرخانه‌های این جشنواره ارسال نمایند. و اطلاعات لازم را نیز از سایتNGO - HAMYARAN. BLOGFA. COM دریافت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز