خبرگزاری کار ایران

کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی در گفت‌وگو با ایلنا:

فردا دمای هوای تهران به ۱ درجه زیر صفر می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۳۷۴

به دلیل اینکه امشب شاهد بارش باران در تهران نیستیم، بنابراین برای این شهر یخبندان پیش‌بینی نمی‌شود.

یک کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی گفت: فردا دمای هوای تهران به ۱ درجه زیر صفر می‌رسد.

فریبا گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درمورد وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز(چهارشنبه) در سواحل، شمال شرق، شرق، ‌مرکز و همینطور دامنه جنوبی البرز شاهد بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم بود، البته در مناطق مستعد ممکن است بارش به شکل تگرگ باشد و در مناطق مرتفع نیز بارش برف را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه فردا و پس فردا تنها در محدوده شمال شرق بارندگی خواهیم داشت و بعد از آن جبهه هوای سرد از کشور خارج می‌شود، افزود: همچنین برای استان‌های سمنان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی امشب وزش باد و در استان‌های قزوین، قم، ‌تهران و مرکزی نیز کمی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این کار‌شناس هوا‌شناسی با بیان اینکه خلیج فارس تا سه روز آینده مواج است، افزود: استان تهران امروز شاهد بارش پراکنده باران است و فردا نیز شهرهای جنوبی شاهد وزش بادهای شدید خواهند بود.

به گفته وی در اوایل امشب با کاهش ابر، فردا صبح با غبار صبحگاهی و بعد از آن با آسمانی صاف در تهران روبرو خواهیم بود.

گودرزی اظهار کرد: بیشینه هوای امروز برای پایتخت ۱۱ درجه و فردا ۱۳ درجه خواهد بود کمینه هوا نیز فردا به یک درجه زیر صفر در تهران می‌رسد.

وی تاکید کرد: به دلیل اینکه امشب شاهد بارش باران در تهران نیستیم بنابراین برای این شهر یخبندان پیش بینی نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز