خبرگزاری کار ایران

پاسخ سازمان حفاظت محیط زیست به تحقیق و تفحص مجلس

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۴۸۱

سازمان حفاظت محیط زیست در وقت قانونی پاسخ طرح تحقیق و تفحص را در ۴۷ صفحه و ۸ پیوست تقدیم کمسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی کرد.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان حفاظت محیط زیست در وقت قانونی پاسخ طرح تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی را به کمسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ارایه کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست؛ سید محمد مجابی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه طرح تحقیق و تفحص محلس شورای اسلامی در رابطه با عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست توسط تعدادی از نمایندگان امضاء شده است، گفت: سوالات این طرح تحقیق و تفحص دارای دو قسمت الف و ب است که در قسمت الف بیشتر مباحثمربوط به عملکرد اجرایی و در قسمت ب جنبه تحلیلی دارد.

وی تصریح کرد: ۱۴ سئوال در این طرح تحقیق و تفحص مطرح شده است که در تاریخ ۹ مهر ماه به ریاست سازمان محیط زیست ارسال شده بود، بر اساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، سازمان حفاظت محیط زیست موظف است ظرف دو هفته پاسخ خودش را به سئوالات مطروحه به کمسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ارائه دهد که این کار روز یکشنبه بیست و هفتم مهرماه انجام شد.

مجابی تصریح کرد: سازمان حفاظت محیط زیست در وقت قانونی پاسخ طرح تحقیق و تفحص را در ۴۷ صفحه و ۸ پیوست تقدیم کمسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی کرد.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست خاطر نشان کرد: پس از اینکه پاسخ‌ها در اختیار طراحان تحقیق و تفحص و همینطور نمایندگان کمسیون تخصصی قرار بگیرد در جلسه حضوری با حضور مقامات سازمان حفاظت محیط زیست سئوالات به تفصیل پاسخ داده خواهد شد.

وی ادامه داد: از آن پس در صورت اقناع نمایندگان طراح این تحقیق و تفحص و یا عدم اقناع نمایندگان از پاسخ داده شده مسیر بعدی طرح بر اساس آیین نامه داخلی مجلس طی خواهد شد.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست یاد آور شد: این مسیر نظر کمسیون تخصصی در رابطه با طرح به هیات رئیسه مجلس تقدیم و گزارش آن جهت تعیین تکلیف در جلسه علنی مجلس ارائه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز