خبرگزاری کار ایران

یک کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی به ایلنا خبر داد:

طوفان گرد و خاک در مرزهای شرقی طی دو روز آینده

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۹۱۱

در دو روز آینده سرعت وزش باد در مرزهای شرقی افزایش یافته و طوفان گردو خاک در این منطقه به وجود می‌آید که موجب کاهش دید افقی به ویژه در شهرستان زابل خواهد شد.

یک کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی اعلام کرد: در دو روز آینده شاهد طوفان گرد و خاک در مرزهای شرقی و کاهش دید افقی خواهیم بود.

امیر حسین نقشینه در گفت‌و‌گو باخبرنگار ایلنا در مورد وضعیت آب وهوای کشور در سه روز آینده گفت: برای سواحل شمال کشور به ویژه سواحل غربی در استان گیلان و همچنین استانهای اردبیل، ‌آذربایجان شرقی و غربی بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روز یکشنبه بارش باران در مناطق ذکر شده تشدید خواهد شد، افزود: همچنین فردا سواحل شمال و شمال غرب یک الی دو درجه گرم‌تر می شود اما در روز یکشنبه با کاهش دما روبرو خواهیم بود. در روز دوشنبه نیز جنوب کشور خنک‌تر خواهد شد.

این کار‌شناس هوا‌شناسی ادامه داد: در دو روز آینده سرعت وزش باد در مرزهای شرقی افزایش یافته و طوفان گردو خاک در این منطقه به وجود می‌آید که موجب کاهش دید افقی به ویژه در شهرستان زابل خواهد شد.

نقیشینه در مورد وضعیت هوای پایتخت گفت: تهران در روزهای آینده آسمانی صاف همراه با وزش باد در برخی ساعات خواهد داشت و در بعداز ظهر روز یکشنبه نیز شاهد افزایش ابر در پایتخت خواهیم بود. بیشینه هوا در این شهر برای امروز ۳۲ درجه در روز شنبه ۳۳ درجه و کمینه هوا ۲۱ درجه پیش بینی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز