خبرگزاری کار ایران

ثبت سفارش رایانه‌ای داروهای خاص در حج تمتع امسال

کد خبر : ۱۸۴۳۳۹

«سفارش داروها پس از آماده سازی تحویل واحد امداد و انتقال شده و این واحد این بسته ها را هر شب تحویل پزشکان آن مجموعه خواهند داد و دیگر پزشک جهت سفارش و دریافت دارو نیازی به مراجعه حضوری به مرکز پزشکی حج نخواهد داشت.»

مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: با نصب و راه اندازی سیستم جدید ثبت سفارش داروهای خاص، پزشکان مستقر در حج تمتع می توانند هر روز سفارشات دارویی خود را از طریق این نرم افزار به واحد دارویی ارسال کنند و همان شب تحویل بگیرند.

به گزارش ایلنا، عادل مقصودی نژاد در نشستی با حضور مدیران حج تمتع امسال با اعلام این مطلب افزود: سفارش داروها پس از آماده سازی تحویل واحد امداد و انتقال شده و این واحد این بسته ها را هر شب تحویل پزشکان آن مجموعه خواهند داد و دیگر پزشک جهت سفارش و دریافت دارو نیازی به مراجعه حضوری به مرکز پزشکی حج نخواهد داشت.

وی با اعلام این که اعزام شماری از پرسنل و همکاران درمانی سیاست های کلی این مرکز در ارتباط با حج نیست، افزود: ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زائر هدف اصلی است.

مقصودی نژاد افزود: به همین منظور امسال نیروهای با تجربه بیشتری به کادر درمانی حج افزوده می شود.

وی خاطر نشان کرد: البته از کار نیرو سازی نیز غافل نبوده ایم و در کنار این افراد با تجربه تعدادی نیروهای سال اولی نیز به منظور تربیت کادر درمانی با تجربه ی برای سالهای بعد خواهیم پرداخت.

وی گفت: امسال علیرغم مسائل خاص پیش آمده هیچ محدودیتی از سوی دولت عربستان، وزارت بهداشت و درمان و این مرکز برای اعزام زائرین به حج نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز