خبرگزاری کار ایران

مدیر کل محیط زیست استان تهران به ایلنا خبر داد؛

فراخوان روز تهران بدون زباله

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۸۸۰

با توجه به عقبه تاریخی و اسلامی مردم ایران وضعیت آلودگی معابر و محیط‌های تفرجی شهرمان زیبنده نیست و ما با وضعیت مطلوب فاصله بسیاری داریم.

ایلنا: مدیر کل محیط زیست استان تهران از فراخوان عمومی برای روز بدون زباله برای تهران خبر داد.

" هادی حیدرزاده " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با توجه به اینکه در هفته زمین پاک قرار داریم امروز فراخوانی را برای بسیج عمومی جهت پاکسازی معابر عمومی و مناطق تفرجگاهی تهران از زباله اعلام کرده‌ایم.

وی در مورد این طرح توضیح داد: هدف این طرح فرهنگ سازی عمومی درجهت بهبود کیفیت محیط زیست شهر است. در ژاپن بعد از مسابقات فوتبال استادیوم ها تمیزتر از قبل از مسابقه است واین نشان از فرهنگ و تعصب این مردمان به پاکیزگی است.

حیدر زاده ادامه داد: با توجه به عقبه تاریخی و اسلامی مردم ایران وضعیت آلودگی معابر و محیط‌های تفرجی شهرمان زیبنده نیست و ما با وضعیت مطلوب فاصله بسیاری داریم.

وی افزود: در حال حاضر زیبایی منظر به عنوان یک ارزش در جهان شناخته می شود که نه تنها ارزش اکولوژیکی دارد بلکه از نظر اقتصادی نیز حائز اهمیت است.

به گفته حیدر زاده در روز " تهران بدون زباله " همه شهرستان‌های استان طرح پاکسازی معابر عمومی و مکان‌های تفرجگاهی از زباله را با مشارکت تشکلهای مردم نهاد و دانشجویان برگزار خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در شهر تهران در منطقه دربند و درگذرگاه‌های تفرجی دامنه جنوب البرز انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز