خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران خبر داد:

کشف محموله بزرگ لاله‌های واژگون در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۶۵۱

«در ادامه پیگیری‌هایمان از ساعت ۵ صبح عملیاتی را برای شناسایی محل‌های فروش این گل‌ها آغاز کردیم و متوجه فروش عمده این گل در یکی از بازارهای اصلی شهر تهران شدیم.»

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف محموله بزرگ لاله‌های واژگون در بازار امام رضای تهران خبر داد.

اسماعیل میرانزاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا در این مورد اظهار داشت: از روز گذشته متوجه شدیم که مقداری گل لاله واژگون در سطح شهر تهران توزیع شده است و ما توانستیم روز گذشته مقداری از این گل‌ها را کشف کنیم.

وی ادامه داد: در ادامه پیگیری‌هایمان از ساعت ۵ صبح عملیاتی را برای شناسایی محل‌های فروش این گل‌ها آغاز کردیم و متوجه فروش عمده این گل در یکی از بازارهای اصلی شهر تهران شدیم.

وی ادامه داد: در این عملیات ما توانستیم از بازار گل امام رضا ۱۵۰۰شاخه لاله واژگون را که توسط عوامل سودجو از زیست گاههای زاگرس برای فروش به تهران آورده شده بود کشف و ضبط کنیم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه گونه لاله واژگون بسیار منحصر به فرد و حائز اهمیت است، گفت: به همین منظور برای حفاظت از این گونه ارزشمند گیاهی منطقه‌ای در چهارمحال بختیاری که رویشگاه این لاله واژگون است به عنوان اثرطبیعی ملی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه به همین علت خرید و فروش این لاله تخلف است گفت: شهروندان توجه داشته باشند که این گل‌ها خارج از زیست کاه خود بیشتر از ۴ الی ۵ روز عمر نمی‌کنند وسریع پژمرده خواهند شد بنابراین از خرید آن خودداری کنند
به گفته فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران شهروندان در صورت مشاهده فروش لاله‌ها ی واژگون مراتب را با شماره ۷۷۳۵۹۵۶۴ و ۷۷۳۵۵۷۸۱ الی۴ به یگان حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز