خبرگزاری کار ایران

ایران رتبه سوم کشورهای اعزام کننده عمره گزاران را کسب کرد

کد خبر : ۱۵۷۱۹۸

پاکستان در رتبه اول، اندونزی در رتبه دوم و ایران در رتبه سوم این کشورها قرار دارد، هند و ترکیه نیز در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

وزارت حج عربستان سعودی اعلام کرد، ایران در رتبه سوم کشورهایی قرار دارد که تاکنون بیشترین عمره گزاران را به عربستان اعزام کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج و بر اساس اعلام وزارت حج عربستان سعودی، پاکستان در رتبه اول، اندونزی در رتبه دوم و ایران در رتبه سوم این کشورها قرار دارد، هند و ترکیه نیز در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

وزارت حج عربستان سعودی همچنین ضمن اعلام آمار عمره گزاران از آغاز موسم آن تا کنون گزارش داد که آمار تخلفات بازگشت این عمره گزاران به کشورشان به میزان ۱۲ در صد افزایش یافته است.

وزارت حج عربستان سعودی با اشاره به بیانیه آماری این وزارتخانه اعلام کرد، تاکنون بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار زائر به عربستان سفر کرده و مناسک عمره را به جا آورده اند.

بر اساس اعلام این وزارتخانه، دو میلیون و ۴۰۰ هزار عمره گزار از طریق هوایی و حدود ۳۱۱ هزار نفر از راه زمینی برای انجام مراسم عمره وارد عربستان شده اند.

این گزارش می افزاید که نسبت حضور عمره گزاران این فصل در مقایسه با سال گذشته حدود ۲۹ درصد افزایش نشان می دهد.

وزارت حج عربستان همچنین اعلام کرد، تا کنون سه میلیون و ۳۰۰ هزار فقره روادید برای عمره گزاران در کشورهای مختلف صادر شده است.

این آمار در مورد کشورهای است که تاکنون بیشترین عمره گزاران را به عربستان اعزام کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز