خبرگزاری کار ایران

تعطیلی و تعلیق ۷۳ مرکز اقامتی در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۷۸۹

تاکنون بیش از ۱۹ هزار و ۵۳۹ مورد بازدید نظارتی هم انجام شده است که از این میزان ۵ هزار و ۳۷۷ بازدید مربوط مراکز اقامتی بوده است.

ایلنا: رئیس ستاد مرکزی خدمات هماهنگی سفر از اقامت بیش از ۲۹ میلیون نفر شب در ۸ روز تعطیلات نوروزدر مراکز اقامتی از جمله هتل ها، منازل استیجاری، کمپ های موقت، کلاس های مدارس خبرداد و گفت: ۷۳ مرکز اقامتی تعطیلی یا تعلیق شده اند.

به گزارش ایلنا، مرتضی رحمانی موحد با اعلام این خبر گفت: تا پایان هفتم فروردین بیش از ۲۹ میلیون و ۹۲ هزار اقامت نفر _ شب به ثبت رسیده است که در هتل ها و هتل آپارتمان ها، منازل استیجاری، کمپ های موقت، کلاس های مدارس، خوابگاه های دانشجویی و میهمانسرای ادارات و چادر های مسافرتی اسکان داشته اند.

وی میزان اقامت را در هتل ها ۴.۵ درصد عنوان کرد و گفت: بر اساس آمار تجمیع شده هشت روز گذشته کمپ های موقت ۱۵ درصد، خوابگاه های دانشجویی و میهمانسرای ادارات ۱۶ درصد، کلاس های مدارس ۱۷.۵ درصد، منازل استیجاری ۱۷.۷ درصد، و چادرهای مسافرتی ۳۰درصد از اقامت ۲۹ میلیونی را به خود اختصاص داده اند.

رحمانی موحد گفت: تا کنون بیش از ۱۹ هزار و ۵۳۹ مورد بازدید نظارتی هم انجام شده است که از این میزان ۵ هزارو۳۷۷ بازدید مربوط مراکز اقامتی بوده است.

معاون گردشگری کشور ادامه داد: بازدید های نظارتی تاکنون به تعطیلی یا تعلیق ۷۳ مرکز اقامتی و ۳ دفتر خدمات مسافرتی و ۹ مورد مرکز پذیرایی منجرشده است.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر توضیح داد: تعداد بازدید ها از مراکز تاریخی و فرهنگی هم تا پایان هفتم فروردین بیش از ۱۱ میلیون و۷۰هزارو ۱۶۳ نفر به ثبت رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز