خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به ایلنا خبر داد؛

ورود اوقاف در حوزه گردشگری زیارت

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۳۱۲

امامزاده ها حسینیه ها و مساحد تاریخی به لحاظ موقوفه بودن ظرفیت گردشگری مذهبی را دارند که ما دراین بخش همکاری تنگاتنگی سازمان میراثفرهنگی داریم اگر چه رعایت شئونات اسلامی در این نوع گردشگری حائز اهمیت است.

ایلنا: نماینده مقام معظم رهبری در سازمان اوقاف با بیان اینکه در زمینه گردشگری زیارت ورود جدی کرده ایم گفت: در سایر حوزه ها تکلیفی برای گردشگری نداریم.

حجت الاسلام و المسلمین " علی‌محمدی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره توسعه گردشگری با همکاری دو سازمان اوقاف و امور خیریه و میراثفرهنگی اظهار کرد: توافقاتی در این زمینه میان دو سازمان صورت گرفته است البته آنچه به ما مربوط می شود در ارتباط با امامزادگان بقاع متبرکه و مساجد و در کل موقوفات است.

وی در پاسخ به اینکه با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید برای توسعه گردشگری آیا اوقاف برنامه ویژه‌ای در این بخش دارد یا نه تاکید کرد: به طوری طبیعی، تفاهم نامه میان دو سازمان در زمینه گردشگری مذهبی است ما در سایز حوزه ها تکلیفی نداریم.

وی صراحتا اعلام کرد: امامزاده ها حسینیه ها و مساحد تاریخی به لحاظ موقوفه بودن ظرفیت گردشگری مذهبی را دارند که ما دراین بخش همکاری تنگاتنگی سازمان میراثفرهنگی داریم اگر چه رعایت شئونات اسلامی در این نوع گردشگری حائز اهمیت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز