خبرگزاری کار ایران

سرپرست حجاج ایرانی:

اقتصاد مقاومتی در حوزه حج و زیارت اجرا شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۴۶۸

سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده، مهم‌ترین مسیر و سند راه برای پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور محسوب می‌شود.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی بر ضرورت تحقق «اقتصاد مقاومتی» در حوزه حج و زیارت تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، خواستار تحقق این امر مهم در حوزه حج و زیارت شد.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر از عموم روحانیون، مدیران و کارگزاران حج و زیارت و همچنین فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی دعوت کرد تا دیدگاه‌های خود را در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه حج و زیارت به بعثه مقام معظم رهبری ارسال کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت افزود: سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده، مهم‌ترین مسیر و سند راه برای پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: پس از دریافت دیدگاه‌ها و پیشنهادهای مرتبط با اقتصاد مقاومتی در حوزه حج و زیارت، جلساتی با کار‌شناسان اقتصادی تشکیل و تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در امور حج زیارت پیش‌تر نیز از مسئولان اجرایی حج خواسته بود برای تأمین کالا‌ها و محصولات مورد نیاز زائران در عربستان، اولویت با تولیدات ایرانی با کیفیت باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز