خبرگزاری کار ایران

سلطانی فر در جمع مردم بستک:

نقطه ثقل ما در صنعت گردشگری مشارکت مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۳۴۳

من هرمزگان را خیلی خوب می‌شناسم، هزار کیلومتر ساحل، ۱۴ جزیره و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و… از ظرفیت‌های قابل توجه گردشگری این استان است که با توجه به تاکیدات دکتر روحانی در جهت اختصاص منابع بیشتر برای رشد صنعت گردشگری در این استان تلاش خواهد شد.

ایلنا: معاون رئیس جمهور ور ئیس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که همزمان با سفر هیات دولت به استان هرمزگان به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در جمع در جمع پرشور مردم بستک حضور یافته بود گفت: نقطه ثقل ما در گردشگری مشارکت مردم است.

به گزارش ایلنا، " مسعود سلطانی فر " با بیان اینکه روند حل مشکلات به ویژه در حوزه اقتصادی امیداور کننده است گفت: این دولت در دوره خدمتگذاری‌اش به مردم از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد.

وی از حضور مردم هوشمند و آگاه بستک در انتخابات حماسی ۲۴ خرداد و رای ۸۰ دردصدی آن‌ها به دکتر روحانی تشکر و قدر دانی کرد وافزود: امیدوارم پای پاسخی که به این هوشمندی و عظمت که به یادگار گذاشته‌اید بایستید.

سلطانی فر با بیان اینکه من خود را به دلیل حضور چند ساله در این استان هرمزگانی می‌دانم و در حد فاصل سال‌های ۶۴ تا ۶۹ در استانداری هرمزگان افتخار خدمت داشته و خاطرات شیرینی از آن دوران دارم گفت: من همواره نسبت به مسایل این استان حساس بودم و مسایل آن را پیگیری کرده‌ام.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم استان هرمزگان در دوروز گذشته با استقبال گرمی که از رئیس جمهور به عمل آوردند و برگ زرین دیگری در تاریخ سیاسی استان را رقم زدند بار مسئولیت مسئولان را بیشتر کردند.

معاون رئیس جمهور اضافه کرد: امسال با حضور پرشکوه مردم در انتخابات ۲۴ خرداد شاهد تحقق حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری بودیم و امیدوارم شاهد گام‌های موثری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی سیاست‌های آن در روزهای پایانی سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است باشیم.

وی افزود: امیدوارم در جهت توسعه اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم و کاستن از فشار تحریم و مشکلاتی که دشمنانمان ایجاد کرده‌اند کوشا باشیم.

معاون رئیس جمهور در ادامه افزود: با پیروزی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد مشکلات سال‌های پیشین نظیرتغیر قیمیت مکرر برخی کالا‌ها در هرروز، بی‌ثباتی اقتصادی، تورم و کاهش قدرت خرید مردم، به سمت کاهش تورم وقیمت کالا‌ها و خدمات، افزایش توان خرید مردم، رشد اقتصادی کشور که با وجود منابع گسترده شاهد رکود در آن بودیم باشیم.

رئیس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بخش دیگری از صحبت‌های خود یادآورشد: جهت گیری دولت و شخص دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور اراده جدی برای بهبود وضعیت معیشت مردم است.

معاون رئیس جمهور گفت: علی رغم جو سازی‌هایی که در سال‌های گذشته ایجاد شد مردم به یک روحانی آگاه برای حل معضلاتشان رای دادند.

وی ادامه داد: کابینه‌ای که اکنون تشکیل شده کابینه‌ای به وسعت همه مردم ایران است.

سلطانی فر در ادامه با اشاره به وضعیت شهرستان بستک و ابراز تاسف از زلزله این شهر و پس لرزهای آن در روزهای اخیر ابراز امیدواری کرد که قبل از آغاز فصل گرما تعداد قابل توجهی از مردم این شهرکه هنوز در منازل مسکونی خود مستقر نیستند در شرایط بهتری به منازل خود بازگردند.

وی تصریح کرد: درآمدهای دولت در سال گذشته به شدت کاهش پیدا کرده و امیدواریم درپرتوی توافق‌هایی که در عرصه روابط خارجی داشته‌ایم و قدرت‌های جهانی در برابر خواسته به حق مردم در خصوص انرژی صلح آمیز هسته‌ای تسلیم شده‌اند مردم به وضعیت بهتری دست یابند.

وی اضافه کرد: به مردم قول می‌دهم مسایل مهم این شهر را به صورت مستمر پیگری کنم.

سلطانی فر در ادامه گفت: متاسفانه در مسیری که می‌آمدم وضعیت برخی محورهای ارتباطی از وضعیت مناسبی برخوردار نبود که حاکی از محدودیت برخی محورهای مواصلاتی این شهر است.

وی گفت: حضور گرم شما مبین عشق و علاقه به دولت ورئیس جمهور است.

سلطانی فر در ادامه صحبت‌های خود افزود: من هرمزگان را خیلی خوب می‌شناسم، هزار کیلومتر ساحل، ۱۴ جزیره و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و… از ظرفیت‌های قابل توجه گردشگری این استان است که با توجه به تاکیدات دکتر روحانی در جهت اختصاص منابع بیشتر برای رشد صنعت گردشگری در این استان تلاش خواهد شد.

وی گفت: از همه مردم و فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در حوزه میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این شهر دعوت به مشارکت می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: نقطه ثقل ما در صنعت گردشگری مشارکت مردم است و مطمئن هستم که حتما خیزش قابل توجهی را در رشد صنعت گردشگری و صیانت از میراثفرهنگی استان شاهد خواهیم بود.

پیش از سخنرانی سلطانی فر، مشتاق‌زاده فرماندار بستک، حجت الاسلام مسعودی امام جمعه بستک، حسینی‌نژاد خطیب جمعه اهل سنت بستک، انوری رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در بستک و جباری نماینده مردم غرب استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز