خبرگزاری کار ایران

آغاز جشنواره کودک، نوجوان و محیط زیست در پارک طبیعت پردیسان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۲۶

این جشنواره کاملاً آموزشی، در فضایی شاد و مفرح با استفاده از ظرفیت‌های هنری و پیام رسانی غیر مستقیم به نوجوانان صورت می‌پذیرد.

ایلنا: مسئول برگزاری جشنواره کودک، نوجوان و محیط زیست گفت: جشنواره نوجوانان و محیط زیست از ۴ اسفند لغایت ۷ اسفند ماه در پارک طبیعت پردیسان با حضور دانش آموزان و در راستای آموزش محیط زیست از سنین پایین به منظور تاثیرگذاری بر تصمیمات افراد در بزرگسالی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، " هادی بهرامی " مسئول برگزاری جشنواره کودک، نوجوان و محیط زیست در پارک طبیعت پردیسان گفت: این جشنواره یک جشنواره دانش آموزی است و از ۴ اسفند لغایت ۷ اسفند ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ ویژه دانش آموزان مدارس استان تهران که پیش از برگزاری جشنواره هماهنگی‌های لازم برای حضورشان از طریق آموزش و پرورش صورت پذیرفته، برپا می‌شود.

وی با بیان اهمیت نقش کودکان و نوجوانان در انتقال مفاهیم آموزشی به خانواده‌ها، اظهار داشت: این جشنواره کاملاً آموزشی، در فضایی شاد و مفرح با استفاده از ظرفیت‌های هنری و پیام رسانی غیر مستقیم به نوجوانان صورت می‌پذیرد.

بهرامی ادامه داد: سعی کردیم پیام‌ها آموزشی محیط زیست برای دانش آموزان به گونه‌ای طراحی شود که آن‌ها را به کنکاش در رابطه با موضوع محیط زیست وا دارد و با افزایش ضریب حساسیت آن‌ها به محیط زیست گامی در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست برداشته شود.

اهدای ۲۹ جایزه به عدد ۲۹ دی ماه روز هوای پاک به دانش آموزان برگزیده مسابقه نقاشی روز هوای پاک

مسئول برگزاری جشنواره کودک، نوجوان و محیط زیست افزود: معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، دفتر آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست، اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در برگزاری این جشنواره همکاری دارند و جوایز مسابقه سراسری نقاشی ۲۹ دی ماه روز هوای پاک همزمان با اختتامیه جشنواره و با حضور به مسئولین آموزش و پرورش به ۲۹ دانش آموز برگزیده به عدد ۲۹ دی ماه تقدیم خواهد شد.

بهرامی ضمن اشاره به بازدید دانش اموزان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان در خلال جشنواره، تاکید کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی فرصتی برای افزایش آمار بازدیدکنندگان موزه و تاثیرگذاری بیشتر موزه بر افراد جامعه در راستای رسالت اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی در سطح جامعه خواهد داشت.

تاسیس ۴۰ هزار مدرسه محیط زیستی در جهان

مسئول برگزاری جشنواره کودک، نوجوان و محیط زیست تصریح کرد: اجرای چنین پرو‍ژه‌هایی در ادامه طرح بین المللی ایجاد و گسترش مدارس محیط زیستی در جهان است که در حال حاضر ۴۰ هزار مدرسه در سراسر دنیا با این عنوان شناخته می‌شوند.

بهرامی ضمن ابراز امیدواری به ادامه چنین برنامه‌هایی، اذعان داشت: استقبال آموزش و پرورش از جشنواره‌های محیط زیست و نوع تعامل و همکاری آن‌ها با سازمان حفاظت محیط زیست بسیار عالی بوده و این نشان از کیفیت خوب برنامه‌ها به عنوان اردوهای علمی - آموزشی برای دانش آموزان و انتقال مفاهیم مهم از طریق برنامه‌های مفرح و سرگرم کننده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز