خبرگزاری کار ایران

فراخوان اولویت‌های جدید حج تمتع برای نام نویسی در کاروان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۵۱

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، متقاضیان واجد شرایط علاوه بر مراجعه حضوری به کاروان‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه http: / / haj۹۳. haj. ir از ظرفیت‌های خالی و فهرست کاروان‌های حج ۹۳ مطلع شده و برای نام نویسی در کاروان‌ها اقدام کنند.

ایلنا: دارندگان اسناد حج تمتع ثبت نامی تا تاریخ دهم بهمن ۱۳۸۴ برای نام‌نویسی در کاروان‌های حج ۹۳ فراخوانده شدند.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های حج ۹۳، دارندگان اسناد حج تمتع ثبت‌نامی از تاریخ ۲۱ دی ۸۴ تا ۱۰ بهمن ۱۳۸۴ از صبح سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ به مدت یک هفته فرصت خواهند داشت تا برای نام‌نویسی در کاروان‌های حج ۹۳ اقدام کنند.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، متقاضیان واجد شرایط علاوه بر مراجعه حضوری به کاروان‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانهhttp: / / haj۹۳. haj. irاز ظرفیت‌های خالی و فهرست کاروان‌های حج ۹۳ مطلع شده و برای نام نویسی در کاروان‌ها اقدام کنند.

سازمان حج و زیارت تأکید کرد: از آنجایی که این فراخوان فقط به منظور تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌ها است به محض تکمیل ظرفیت گروه‌ها، امر ثبت نام نیز متوقف خواهد شد.

امسال ثبت نام در کاروان‌های حج ۹۳ سه ماه زود‌تر از سال ‌های گذشته انجام می‌گیرد و بر این اساس فرصت بیشتری برای آموزش زائران و برنامه‌ریزی برای سفر ایشان وجود خواهد داشت.

نام نویسی کاروان‌های حج ۹۳ از ۱۸ بهمن ماه آغاز شده و امسال برای اولین بار زائران هزینه سفر حج را در دو قسط پرداخت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز