خبرگزاری کار ایران

از سوی مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت انجام شد؛

اعلام اولویت‌های جدید مرحله دوم عمره

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۸۲

نام نویسی مرحله دوم عمره مفرده از دوم بهمن ماه آغاز شده که طبق برنامه ریزی انجام شده و در این مرحله ۴۰۰ هزار زائر از ۸ فروردین تا پنجم تیر ۹۳ به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

ایلنا: مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت از اعلام اولویتهای جدید مرحله دوم عمره مفرده خبر داد و گفت: تا تکمیل ظرفیت عمره گزاران، اعلام اولویتهای جدید ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، " حسن سرخوش " افزود: استانهایی که هنوز ظرفیت کاروان‌هایشان تکمیل نشده‌اند از ساعت ۹ صبح روز ۱۲ بهمن، می‌توانند جهت نام نویسی تا اولویت ۳۴۰ اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تا امروز ۶۰ درصد ظرفیت مرحله دوم عمره مفرده تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: تا تکمیل ۱۰۰ درصدی ظرفیت عمره گزاران، اولویت‌های بالا‌تر برای مرحله دوم اعلام خواهد شد.

مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت یادآور شد: آن دسته از استان‌هایی که ظرفیت کاروان‌هایشان تکمیل نشده، می‌توانند تا اولویت ۳۶۰ از ۱۶ بهمن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: نام نویسی مرحله دوم عمره مفرده از دوم بهمن ماه آغاز شده که طبق برنامه ریزی انجام شده و در این مرحله ۴۰۰ هزار زائر از ۸ فروردین تا پنجم تیر ۹۳ به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز