خبرگزاری کار ایران

نخستین نشست علمی چوگان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۶۰

نشست علمی «ایران‌شناسی و اصالت ایرانی چوگان»، روز دوشنبه هفتم بهمن‌ماه ۱۳۹۲ از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در محل بنیاد ایران‌شناسی، برگزار خواهد شد.

ایلنا: نخستین نشست علمی چوگان با موضوع «ایران‌شناسی و اصالت ایرانی چوگان» عصر روز هفتم بهمن‌ماه جاری در محل بنیاد ایران‌شناسی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این نشست، پس از سخنرانی میردامادی، دبیر علمی نشست چوگان، آذرتاش آذرنوش؛ پژوهشگر حوزه چوگان با موضوع «تاریخ چوگان»، ایلخانی‌زاده؛ رئیس فدراسیون چوگان با موضوع «سیر ورزش چوگان در پنجاه سال اخیر»، ریاحی؛ پژوهشگر حوزة چوگان با موضوع «بررسی رابطه میدان نقش جهان با هنر، صنعت، سیاست و چوگان» و حداد؛ رئیس کمیتة فرهنگی چوگان و مشاور عالی رئیس فدراسیون با موضوع «جایگاه چوگان به عنوان یکی از عناصر هویت‌بخش فرهنگی» سخنرانی می‌کنند.

پس از برگزاری سخنرانی‌ها ریاحی، ایلخانی‌زاده، میردامادی و حداد طی نشست پرسش و پاسخ، پاسخگوی پرسش‌های اهالی رسانه در باب اصالت ایرانی چوگان خواهند بود.

پایان‌بخش این مراسم قرائت بیانیة نخستین نشست علمی چوگان، اعلام فراخوان مقالات جهت برپایی دومین نشست علمی چوگان در خردادماه‌ ۱۳۹۳، تقدیر و تجلیل از سخنرانان و استادان حاضر در جلسه و بازدید از نمایشگاه جنبی چوگان خواهد بود.

نشست علمی «ایران‌شناسی و اصالت ایرانی چوگان»، روز دوشنبه هفتم بهمن‌ماه ۱۳۹۲ از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در محل بنیاد ایران‌شناسی به نشانی خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان ایران‌شناسی(۶۴ غربی)، برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به شرکت در این نشست می‌توانند جهت هماهنگی با روابط عمومی بنیاد ایران‌شناسی با شمارة ۸۸۲۱۲۰۰۸ تماس حاصل کنند.

از دیگر مهمانان حاضر در این نشست مسجد جامعی؛ رئیس شورای شهر تهران، گودرزی؛ وزیر ورزش و جوانان و سجادی؛ معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز