خبرگزاری کار ایران

نام‌نویسی مرحله جدید اعزام به عمره مفرده فردا آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۹۴

از اولویت ۱ تا ۳۰۰ در هفته اول اقدام به نام نویسی می‌کنند و اولویت‌های بعدی تا ۳۶۰، در روزهای بعدی و براساس جدول می‌توانند اقدام کنند.

ایلنا: معاون حج، عمره و عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز مرحله دوم ثبت‌نام عمره از ۲ بهمن گفت: پیش‌بینی می‌کنیم ۴۰۰ هزار نفر در مرحله دوم، نام‌نویسی کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، " ناصر خدرنژاد " از آغاز ثبت نام مرحله دوم عمره مفرده از فردا دوم بهمن خبر داد و گفت: پیش بینی می‌کنیم در مرحله دوم ۴۰۰ هزار نفر نام نویسی کنند.

وی با بیان اینکه زمان نام نویسی دور دوم عمره مفرده براساس جدول مشخص شده است، افزود: از اولویت ۱ تا ۳۰۰ در هفته اول اقدام به نام نویسی می‌کنند و اولویت‌های بعدی تا ۳۶۰، در روزهای بعدی و براساس جدول می‌توانند اقدام کنند.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج افزود: جدول ثبت نام از امروز در روزنامه‌های محلی ثبت می‌شود که براساس آن از هفته اول اولویت‌های ۱ تا ۳۰۰ و پس از آن هر دو روز ۲۰ اولویت بعدی برای نام نویسی در مرحله دوم عمره اضافه می‌شوند.

وی با بیان اینکه ثبت نام مرحله دوم عمره از فردا دوم بهمن در برخی استان‌ها آغاز می‌شود و جمعه ۴ بهمن ماه نیز در استان تهران ادامه دارد، گفت: ثبت نام مرحله دوم عمره ۱۰ روز ادامه دارد که امیدواریم ظرفیت ثبت نام تکمیل شده و کاروان‌ها و کارگزاران براساس آن برنامه ریزی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز