خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حج و زیارت به ایلنا خبر داد؛

بررسی اعزام انفرادی زنان زیر ۴۵ سال به حج

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۴۹

هر کشوری قوانین خاص خود را دارد. عربستان نیز ۳ سال گذشته تصمیم گرفت که از ورود زائر زن تنهای زیر ۴۵ سال جلوگیری شود و این مساله خاص کشور ایران نیست.

ایلنا: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در تلاش هستیم تا اعزام انفرادی زنان زیر ۴۵ سال به حج فراهم شود.

اوحدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره اعزام زنان و دختران زیر ۴۵سال به حج به صورت انفرادی، اظهار کرد: ۲۵ ربیع اول دیداری با وزیر حج عربستان خواهیم داشت که یکی از محورهای بحثاین موضوع خواهدبود.

وی ادامه داد: هر کشوری قوانین خاص خود را دارد. عربستان نیز ۳ سال گذشته تصمیم گرفت که از ورود زائر زن تنهای زیر ۴۵ سال جلوگیری شود و این مساله خاص کشور ایران نیست.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه از سال ۸۹ سهیمه عمره دانشجویی دختران را لغو کردیم چراکه امکان نداشت برای آن‌ها جدول ضوابط محرم رسم کنیم، تاکید کرد: این ضوابط توسط مراجع شرعی عربستان برای دنیاست و خیلی کار سختی است که بتوانیم این ضوابط را تغییر کنیم.

اوحدی با تاکید بر اینکه به دنبال آن هستیم که این ضوابط لغو شود، گفت: امیدواریم در این دیدار این ضوابط را برای ایرانی‌ها لغو کنیم اگرچه ما سه راه حل برای زنان زیر ۴۵ سال داریم البته ما امیدواریم بتوانیم این شرایط را برای ایرانی‌ها فراهم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز