خبرگزاری کار ایران

در جلسه روز یکشنبه هیات وزیران عنوان شد؛

اعلام حمایت دولت از اجرای طرح مدیریت سبز سازمان محیط زیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۲

طرح مدیریت سبز از سوی سازمان حفاظت محیط زیست برای مدیریت مصرف انرژی در جلسه هیئت وزیران مطرح بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و سازمان صدا و سیما در دستیابی به اهداف مدیریت سبز تاکید شد.

ایلنا: در جلسه روز یکشنبه هیات وزیران، طرح مدیریت سبز از سوی سازمان حفاظت محیط زیست برای مدیریت مصرف انرزی مطرح شد و هیات وزیران برهمکاری همه دستگاه‌های اجرایی وسازمان صدا و سیما در دستیابی به اهداف مدیریت سبز تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، جلسه هیات دولت عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، برگزار شد و اعضای دولت مهم‌ترین مسائل روز کشور را مورد بحثو تبادل نظر قرار دادند.

در این جلسه، سازمان حفاظت محیط زیست گزارشی درباره سیاست‌های مصرف بهینه برای اجرای برنامه مدیریت سبز شامل مدیریت مصرف انرژی، آب، مواد اولیه و تجهیزات شامل کاغذ و کاهش مواد زاید جامد و بازیافت آن‌ها به دولت ارایه داد.

هیات وزیران پس از استماع گزارش سازمان حفاظت محیط زیست، برهمکاری همه دستگاه‌های اجرایی وسازمان صدا و سیما، تبادل بهترین عملکرد و تجربیات در این باره و آموزش نیروی انسانی در دستیابی به اهداف مدیریت سبز تاکید کرد.

بنا بر این گزارش، درجلسه هیئت وزیران، تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای جبران خسارات زلزله شهرستان بستک در استان هرمزگان تصویب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز